درخواست اونانا از کامرون برای به تعویق انداختن بازی با زامبیا

درخواست اونانا از کامرون برای به تعویق انداختن بازی با زامبیا

پایگاه خبری فوتبالی - آندره اونانا، دروازه‌بان کامرونی منچستریونایتد از مدیران تیم کشورش درخواست کرد تا بازی دوستانه مقابل زامبیا را به تاخیر بیندازند.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در دیدارهای جام حذفی انگلیس روز 8 ژانویه به مصاف ویگان خواهد رفت و به همین دلیل، اونانا از تیم کشورش درخواست کرده تا بازی دوستانه مقابل زامبیا که قرار است 9 ژانویه در کشور عربستان برگزار شود را به تاخیر بیندازد تا بتواند به باشگاهش در این رقابت ها کمک کند و از طرفی افتخار حضور در تیم ملی را از دست ندهد. دیدار دوستانه کامرون با زامبیا برای آمادگی این تیم جهت حضور در رقابت های جام ملت های آفریقاست که ماه آینده شروع می‌شود و اولین دیدار کامرونی‌ها در مصاف با غنا در تاریخ 15 ژانویه خودهد بود.

آندره اونانا در تابستان با مبلغ 43 میلیون پوند از اینتر به جمع شیاطین سرخ پیوست. اونانا بعد از به وجود آمدن اختلاف با مربی وقت کامرون، ریگوبرت سانگ در سال 2022 در جریان بازی های جام جهانی قطر از تیم کامرون کنار گذاشته شد، اما در ماه سپتامبر دوباره به تیم ملی دعوت شد. با حضور سنگربان کامرونی در رقابت های جام ملتهای آفریقا شانس این کشور برای کسب ششمین عنوان قهرمانی این رقابت ها افزایش پیدا خواهد کرد، البته اونانا با حضور در این رقابت ها، حضور در دیدارهای منچستریونایتد مقابل تاتنهام، ولورهمپتون، وستهام و استون ویلا در لیگ برتر انگلیس را از دست خواهد داد.

1369