اتفاق حیرت‌انگیز در سیرجان؛ دروازه‌‌بانی که مدافع راست شد!

اتفاق حیرت‌انگیز در سیرجان؛ دروازه‌‌بانی که مدافع راست شد!

پایگاه خبری فوتبالی – سپاهان امروز یکی از عجیب‌ترین روزهای تاریخ فوتبالش را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، عصر امروز در یک بازیِ عقب افتاده از هفته ششم لیگ برتر تیم سپاهان در سیرجان مقابل گل‌گهر قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

سپاهان به عنوان صدرنشین لیگ و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی پا به این مسابقه داشت اما این تیم با مشکل بسیار بزرگی مواجه بود. 8 بازیکن سپاهان به دلیل محرومیت و یک بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت قادر به حضور در این مسابقه نبودند.

ژوزه مورایس سرمربی سپاهان ناچار شد از بقیه بازیکنانی که در لیست داشت استفاده کند. او بالاخره موفق شد یک تیم 11 نفره که اصل تیم بدی هم نظر نمی‌رسید درست کند ام مشکل دیگر او مربوط به نیمکت ذخیره‌ها بود.

مورایس روی نیمکت هم بازیکن به اندازه کافی نداشت و در نیمه دوم دستش برای تعویض حسابی بسته بود. او در دقیقه 60 یک تعویض انجام داد اما بعضی از بازیکنانش در وقت‌های تلف شده دیگر نای دویدن نداشتند.

سرمربی پرتغالی در دقیقه 3+90 تصمیم به انجام دادن 3 تعویض دیگر گرفت. در این دقیقه امید نورافکن، مهدی حسینی و محمد صادق صالحی به زمین رفتند. اما نکته این است که صالحی دروازه‌بان سوم سپاهان است و فقط به دلیل این که سپاهان بازیکن دیگری در لیست نداشت مورایس او را به جای آریا یوسفی به زمین فرستاد تا چند دقیقه‌ای را در دفاع راست بازی کند!

روز عجیب و غریب سپاهان با این اتفاق تکمیل شد و طلایی‌پوشان اصفهان دومین شکست متوالی و سومین شکست را در لیگ تجربه کردند.

1359