زاهدی: جذب لوکادیا؟ از هر بازیکنی که به پرسپولیس کمک کند استقبال می‌کنم

زاهدی: جذب لوکادیا؟ از هر بازیکنی که به پرسپولیس کمک کند استقبال می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازگشت دوباره یورگن لوکادیا به این تیم به اظهارنظر پرداخت.

به گزارش فوتبالی، شهاب زاهدی که تک گل سه امتیازی پرسپولیس را در دیدار مقابل نساجی به ثمر رساند، در پایان این مسابقه اظهار داشت: خدا را شکر بازی را بردیم. شرایط خوبی داشتیم و سه امتیاز را گرفتیم و جایگاه‌مان را حفظ کردیم. من هم خوشحالم توانستم به تیمم کمک کنم.

وی در مورد اینکه چقدر شانس آقای گلی برای خودش قائل است، گفت: با توجه به پستی که دارم اگر عملکردم را بهتر کنم قطعاً می‌توانم آمار گلزنی‌ام را هم بالا ببرم.

«آیا امیدواری بتوانی به تیم ملی دعوت شوی؟»، مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال نیز یادآور شد: تمام تلاشم را در باشگاه انجام می‌دهم و اگر عملکرد خوبی داشته باشم شانس بالایی برای دعوت به تیم ملی خواهم داشت.

زاهدی درباره احتمال جذب لوکادیا در نیم‌فصل اینطور اظهارنظر کرد: به نظرم این مسئله مربوط به باشگاه است و نمی‌توانم نظری بدهم. هر کسی که به تیم کمک کند من بیشتر از همه خوشحالم می‌شوم در تیم حضور پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه هدف‌گذاری تا نیم‌فصل داشته و آیا به تعداد گل مدنظرش در پرسپولیس رسیده است یا خیر، تصریح کرد: تعداد گلی مدنظرم نبود. همین که تیم‌مان جایگاه خوبی داشته باشد قطعاً از عملکرد خودم هم راضی‌ام.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی در مورد قرارداد خودش نیز بیان کرد: الان زمان مناسبی نیست در این مورد صحبت کنم. من با باشگاه قرارداد دارم و قطعاً تمام تلاشم را برای بهبود عملکردم می‌کنم.

7474