مورد عجیب بازی گل گهر و سپاهان؛ نتایجی که داخل زمین رخ نمی‌دهد!

مورد عجیب بازی گل گهر و سپاهان؛ نتایجی که داخل زمین رخ نمی‌دهد!

پایگاه خبری فوتبالی- بازی سپاهان و گل‌گهر به تعویق افتاد و زمانی برگزار شد که اتفاقات تلخ دو فصل گذشته را برای سیرجانی‌ها جبران کند.

به گزارش فوتبالی، سرنوشت رویارویی های این چند فصل اخیر سپاهان و گل گهر در سیرجان، همیشه به رویدادهای بیرون از زمین فوتبال ربط زیادی داشته است. کمیته انضباطی یک بار قبل و یک بار بعد از این رویارویی، تصمیماتی گرفت که نتیجه رقم خورده در زمین را کاملا تحت الشعاع خودش قرار داد. یک بار برد گل گهر بعد از بازی تبدیل به شکست و یک بار دیگر، قبل از بازی، سپاهان به دره شکست، هل داده شد.

گل گهر یک خاطره خوب دیگر هم از برد پرگل مقابل سپاهان دارد. خاطره‌ای که البته بعد از سوت پایان بازی به تلخ‌ترین خاطره امیرقلعه‌نویی در آن فصل تبدیل شد. در بازی رفت بیست و یکمین دوره لیگ برتر و در خانه موفق شد با نتیجه 4 بر 2 سپاهان را شکست بدهد. دیداری فوق العاده جذاب که دوئل امیر قلعه نویی و محرم نویدکیا بود. آن بازی از دقیقه 2 تا دقیقه 4+90 گل داشت و درنهایت با برتری میزبان تمام شد اما آن نتیجه هرگز تایید نشد و این بازی با رای کمیته انضباطی 3 صفر به سود سپاهان شد. 

علت هم حضور از دقیقه 78 اریک بایناما بود که بازیکنی غیرمجاز و بدون داشتن شرایط حضور در لیگ برتر بود.

گویا قرار بود این فصل آن اتفاقات برای گل‌گهر تا حدودی جبران شود که محرومیت بازیکنان خاطی سپاهان ماند و ماند و ماند تا این بازی در نهایت اعمال شد. 

بازی گل گهر و سپاهان به دلیل حضور اصفهانی‌ها در لیگ قهرمانان لغو و به زمان دیگری موکول شد. زمان جدید اما تحت الشعاع رای عجیب کمیته انضباطی قرار گرف. درحالیکه سپاهان اجازه استفاده از کریمی، دابو و اسدی را به دلیل اخراج در بازی قبل نداشت، کمتر از 24 ساعت مانده به استارت بازی با گل گهر، تیر خلاص را کمیته انضباطی به سپاهان شلیک کرد؛ سلب اجازه بازی از نیازمند، رضایی، شکاری، هادی محمدی و احسان پهلوان

این یعنی مورایس 9 نفر از ترکیب اصلی‌اش را در اختیار نداشت. در نهایت هم یک اخراج. فوتبال یک برد مقابل سپاهان به گل‌گهر بدهکار بود و این هفته این بدهی را پرداخت کرد.

4326