وقتی ممکن بود مسی به ختافه برود

وقتی ممکن بود مسی به ختافه برود

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که لیونل مسی در شانزده سالگی اش ممکن بوده که به ختافه برود اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداده است.

به گزارش فوتبالی ، آنخل تورس رییس ختافه که از سال 2002 مالک ختافه بوده است، در سال 2003 به دنبال جذب لیونل مسی بوده است و می خواسته که مسی را به طور قرضی به ختافه بیاورد اما در نهایت موفق به انجام چنین کاری نشده است. در آن زمان ختافه در سطح اول فوتبال اسپانیا حضور نداشته است و در سطح دوم فوتبال اسپانیا بازی های خود را برگزار می کرده است.

آنخل تورس در این باره گفته است:" در سال اول یا دوم حضور مسی در بارسلونا بود که ما واقعا به آوردن او به تیم خود نزدیک بودیم. می خواستیم مسی را به طور قرضی بیاوریم اما در نهایت فرانک رایکارد با پیشنهاد ما مخالفت کرد."

ختافه در سال 2004 موفق شد به سطح اول فوتبال اسپانیا برسد. لئو مسی در آن زمان 17 ساله شده بود. در واقع مدیران ختافه این رویا را داشتند که مسی را در تیم خود داشته باشند اما این اتفاق نیفتاد و رایکارد اجازه چنین چیزی را نداد. اگر این اتفاق به وقوع می پیوست شاید مسیر حرفه ای مسی به طور کلی دستخوش تغییر و تحول می شد.

1470