هفته طلایی مسیح؛ کریسمس در سیرجان

هفته طلایی مسیح؛ کریسمس در سیرجان

پایگاه خبری فوتبالی- مسیح زاهدی با گلزنی مقابل سپاهان، هفته طلایی‌اش را تکمیل کرد.

به گزارش فوتبالی، «زاهدی هر چند سال یک بار گلزنی می‌کند که آن هم به استقلال است». این آماری است که پیش از بازی گل‌گهر و استقلال منتشر شد و تا حدی مدافع سیرجانی‌ها را ناراحت کرده بود. زاهدی باز هم به استقلال گل زد اما بعد از بازی گفت که او فقط به استقلال گل نمی‌زند و گل‌های دیگری هم در لیگ برتر داشته است.

 مسیح زاهدی این هفته به سپاهان زد تا این ادعایش را ثابت کند و بگوید که تخصصش فقط زدن گل به استقلال نیست؛ اگرچه این کار را خیلی خوب بلد است. 

زاهدی هفته‌ای طلایی را پشت سر گذاشت. هفته‌ای که با زدن گل به استقلال شروع شده و با زدن گل به سپاهان به پایان رسید. در این هفته شیرین بازیکنی به نام ابوالفضل رزاق‌پور  یار زاهدی بود. او پاس هر 2 گل را به نام خودش ثبت کرد تا با 4 پاس گل به رده دوم جدول پاسورهای لیگ برتر برسد و در یک قدمی مهندس تراکتوری‌ها یعنی ریکاردو آلوز قرار بگیرد.

مسیح زاهدی که هفته گذشته می‌توانست گل سه امتیازی بزند با یک پنالتی برای استقلال فقط یک امتیاز به تیمش رساند. در بازی با سپاهان اما در حالی که شاگردان مورایس در حال افزایش حملات برای مساوی کردن بازی بودند این مدافع با یک گل آب سرد را روی پیکر آن‌ها ریخت و این بار سه امتیاز را در خانه نگه داشت.

4326