«شیطان کوچک» به تیم کاتالان می‌پیوندد؟

«شیطان کوچک» به تیم کاتالان می‌پیوندد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کلودیو اچوری ملقب به ال دیابلیتو (به معنی شیطان کوچک) یکی از مهمترین سوژه های نقل و انتقالات زمستانی به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی در تلاش است تا هر چه زودتر خرید این بازیکن را از ریورپلاته قطعی کند و می خواهند در آینده ای نزدیک این جواهر 17 ساله آرژانتینی را به خدمت بگیرند. فابرزیزو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی گزارش داده است که منچسترسیتی اماده است تا با پرداخت 25  میلیون یورو، اچوری را به خدمت بگیرد و انتقال او را نهایی کند. 

البته اچوری تا قبل از 18 سالگی نمی تواند وارد فوتبال اروپا شود و بدین ترتیب این بازیکن همچنان در ریورپلاته خواهد ماند. حالا نشریه آرژانتینی اوله گزارش داده است که سیتی در نظر دارد که اچوری را در ابتدا به یکی از خواهرخوانده های خودش یعنی ژیرونا قرض بدهد. در حقیقت مالکیت دو باشگاه منچسترسیتی و ژیرونا مشترک است و دو باشگاه رابطه خوبی دارند. به طور مثال ساوینیو پس از درخشش در ژیرونا در مسیر پیوستن به سیتی قرار دارد.

خود اچوری نیز اعلام کرده است که قصد تمدید قرارداد با ریورپلاته را ندارد. او که با درخشش در جام جهانی زیر 17 سال نامش را سر زبان ها انداخته، به زودی راهی فوتبال اروپا خواهد شد.

4125