تماس مسی با بازیکن سابق منچستریونایتد برای انتقال به اینترمیامی

تماس مسی با بازیکن سابق منچستریونایتد برای انتقال به اینترمیامی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی به برنامه ریزی برای فصل آینده ادامه می دهد که این باشگاه تا کنون خرید لوئیز سوارز را قطعی کرده و به دنبال جذب چهره های جدیدی است.

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی با هدایت تاتا مارتینو همچنان لئو مسی، جوردی آلبا و بوسکتس را در اختیار دارد. حالا مسی و بکام به دنبال خریدهای بیشتر هستند و یکی از اولویت هایشان خرید در پست دفاع میانی است. 

در حقیقت مسی در تلاش است تا مارکوس روخو مدافع میانی بوکا جونیورز را راضی کند تا به آمریکا برود. رسانه های آرژانتینی گزارش داده اند که لئو شخصا با روخو تماس گرفته تا هموطنش را به  میامی ببرد. البته اینتر میامی تنها مشتری روخو نیست چرا که پالمیراس نیز با این بازیکن تماس گرفته است. روخو باید هفته آینده در اردوی پیش فصل بوکا جونیورز شرکت کند آن هم در حالی که هنوز تصمیم قطعی را در مورد آینده خود نگرفته است. 

مارکوس روخو که تجربه حضور در منچستریونایتد را دارد، در ژانویه 2021 به بوکا جونیورز ملحق شد و تا سال 2025 با این تیم قرارداد دارد. مسی سعی کرده که دوستان صمیمی خود را در اینترمیامی در کنار خود جمع کند و روخو به واسطه حضور در تیم ملی آرژانتین در سالهای گذشته، این فرصت را دارد تا دوباره هم تیمی فوق ستاره آرژانتینی شود.

4125