تیم برتر سال 2023 از نگاه IFFHS؛ با شش ستاره منچسترسیتی و بدون مسی

تیم برتر سال 2023 از نگاه IFFHS؛ با شش ستاره منچسترسیتی و بدون مسی

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو هرناندز هافبک منچسترسیتی در تیم برتر سال 2023 از نگاه کمیته بین المللی آمار و تاریخ فوتبال قرار گرفت. 

به گزارش فوتبالی، کمیته بین المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) تیم برتر سال 2023 را اعلام کرد که حضور بازیکنان منچسترسیتی پررنگ است. درون دروازه، ادرسون از چهره هایی نظیر ترشتگن و دیبو مارتینز بالاتر قرار گرفت. در پست دفاع میانی، آکانچی و روبن دیاز بهتر از بقیه بودند و آنتونیو رودیگر از رئال مادرید سوم شد و از حضور در تیم جا ماند. 

در پست دفاع چپ، تئو هرناندز از میلان بالاتر از خواکین پیکرز قرار گرفت و در پست دفاع راست نیز کایل واکر بالاتر از ناهوئل مولینا و کیران تریپیر قرار گرفت.  در خط هافبک، رودریگو هرناندز، فدریکو والورده و برونو فرناندز از رقبایشان همچون ایلکایگوندوغان قرار گرفتند.  خط حمله سه نفره نیز با حضور ستارگان لیگ انگلیس تشکیل شده است : بوکایو ساکا بهترین بال راست 2023 شد و از محمد صلاح و فیل فودن سبقت گرفت، رشفورد نیز در پست بال چپ بالاتر از جک گریلیش و کارو میتوما قرار گرفت.  در پست مهاجم نوک نیز ارلینگ هالند بالاتر از گریزمان و رودریگو گوئس قرار گرفت.

تیم برتر سال 2023 از نگاه کمیته بین المللی آمار و تاریخ فوتبال بدین شرح است: ادرسون، تئو هرناندز، آکانجی، روبن دیاز، کایل واکر، رودریگو هرناندز، برونو فرناندز، فدریکو والورده، بوکایو ساکا، مارکوس رشفورد و ارلینگ هالند.

4125