پشت پرده اوج‌گیری آقای کلین‌شیت لیگ؛ امیلیو از منچستریونایتد

پشت پرده اوج‌گیری آقای کلین‌شیت لیگ؛ امیلیو از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - امیلیو آلوارز را باید یکی از بهترین خریدهای ابتدای فصل تراکتور نامید.

به گزارش فوتبالی، امیلیو آلوارز یکی از کارنامه‌دارترین مربیانی است که به لیگ برتر ایران آمده است. مربی سابق دروازه‌بانان‌ منچستریونایتد که چندی پیش با داوید دخیا تمرین می‌کرد و حالا مامور تمرین با حسین پورحمیدی و سایر دروازه‌بانان تراکتور است.

البته انتخاب ابتدایی پاکو خمز برای مربی دروازه‌بان‌ها خورخه رامیرز دوست سابق خود بود ولی این مربی باتوجه به مصدومیتی که داشت، تراکتور را ترک کرد تا آلوارز جانشین وی شود؛ تغییری که به نفع تراکتور شده است.

مشخص‌ترین ویژگی امیلیو که پس از کار با پورحمیدی نمایان است اینکه وی توانسته بازی با پای این دروازه‌بان جوان را بهتر کند؛ اتفاقی که در نحوه بازی این سنگربان خوزستانی که در این مشخصه بسیار ضعف داشت به خوبی نمایان است.

اما بهترین وجه ماجرا هم ۹ کلین‌شیت حسین پورحمیدی پس از سپری شدن ۱۴ هفته است. این اتفاق باتوجه به شروع ناامیدکننده پورحمیدی در ابتدای فصل بیشتر ارزش پیدا می‌کند چرا که آلوارز با تمرینات خود توانست این دروازه‌بان را از لحاظ روحی و فنی به بهترین حالت ممکن به مسابقات برگرداند و حالا شاگرد او آقای کلین‌شیت لیگ برتر در آستانه اتمام نیم فصل اول است.

1997