علاقه گریزمان به حضور در لیگ MLS

علاقه گریزمان به حضور در لیگ MLS

پایگاه خبری فوتبالی- آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکومادرید، بار دیگر بر تمایل خود برای انتقال به MLS قبل از پایان دوران حرفه ای اش تاکید کرد.

به گزارش فوتبالی ، گریزمان قبلاً نیز از تمایل خود برای حضور در MLS صحبت کرده بود و اوایل این ماه مجدداً بر این تمایل تأکید کرد و یک بار دیگر قصد خود را برای پیدا کردن یک باشگاه در آمریکا برای پیوستن به آن بیان کرد، زیرا او فاش کرد که دوره حضور در بارسلونا به طور کامل دیدگاه او را تغییر داده است. او همچنین در ماه آگوست به GOAL گفت که در میان هجوم استعدادها از اروپا به خاورمیانه، ترجیح می دهد به ایالات متحده برود تا به عربستان سعودی، و همان مسیری را طی کند که هم تیمی سابق او یعنی لیونل مسی، پس از انتقال تابستانی به این کشور طی کرد.

آنتوان گریزمان در مصاحبه با AS گفت: "می دانم که باشگاه طرفدار این است که من تا پایان فوتبال خود در مادرید بمانم و ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد. فراتر از اروپا، چیزی که بعداً می خواهم حضور در MLS است و من همیشه این را در نظر داشته ام. اما آتلتیکو مادرید صد در صد آخرین باشگاه من در اروپا خواهد بود. اینجا جایی است که می‌خواهم باشم، جایی که خودم را خوشحال‌ می‌بینم و گویی در خانه خود هستم."

او درباره دوران فوتبال خود و تغییر دیدگاهش افزود: "بله، این درست است. وقتی به تیم اشتباهی می روید بیشتر این مطلب را متوجه می شوید. اکنون رفتن به کوه برای تمرین، پوشیدن این لباس، بودن با من هم تیمی ها، بودن در کنار این مربی همه برای من عالی است و خانواده من نیز در اینجا بسیار خوشحال هستند. قطعا قصد جدایی من از آتلتیکومادرید به این سرعت نخواهد بود"

گریزمان قبل از انتقال به بارسلونا بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ برای آتلتیکومادرید بازی کرد، اما تنها دو سال در این باشگاه دوام آورد و در سال ۲۰۲۱ به صورت قرضی به مادرید بازگشت و این انتقال پس از آن دائمی شد. او در ۳۶۵ بازی برای آتلتیکومادرید ۱۷۳ گل به ثمر رسانده و ۷۸ پاس گل داده است.

۱۰۰۹