کریستیانو رونالدو، ستاره‌ای که قصد خاموشی ندارد

کریستیانو رونالدو، ستاره‌ای که قصد خاموشی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، ستاره و کاپیتان باشگاه النصر و تیم ملی پرتغال قصد دارد در جام جهانی 2026 بازی کند تا با بیشترین تعداد بازی ملی رکورد دیگری را هم به نام خود ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، روبرتو مارتینز، سرمربی پرتغال به نقل از کریستیانو رونالدو گفته که این بازیکن در مکالمه ای که با او داشته اعلام کرده که قصد دارد تا در جام جهانی 2026 بازی کند و تعداد 250 بازی ملی را در کارنامه خود ثبت کند و رکوردی از خود به جای بگذارد که تا سالیان سال کسی توان شکستن این رکورد را نداشته باشد. در اوایل سال 2023، رونالدو توانست تعداد 200 بازی ملی را در تیم پرتغال به نام خود ثبت کند اما روبرتو مارتینز اعلام کرده که این ستاره 38 ساله اگر برای رسیدن به 250 بازی ملی مصمم باشد باید تا 41 سالگی فوتبال بازی کند و در جام جهانی 2026 حضور داشته باشد.

کریستیانو رونالدو در حال حاضر 205 بازی ملی برای پرتغال انجام داده و توانسته 9 بازی ملی بیشتر از بدر المطوع، بازیکن 38 ساله کویتی انجام دهد و در تعداد گل های ملی هم با 128 گل بالاتر از بزرگترین نام های فوتبال جهان قرار گرفته است. با وجود اینکه CR7 در حال حاضر 38 سال دارد اما توانسته با به ثمر رساندن 53 گل در بازی های باشگاهی و ملی در صدر برترین گلزنان مرد سال 2023 قرار بگیرد. با این آمار خیره کننده ای که هر روز از ستاره پرتغالی باشگاه النصر منتشر می شود، اصلا بعید نیست که او بتواند در جام جهانی 2026 هم بازی کند، رقابت هایی که جای خالی عنوان قهرمانی آن در کارنامه کریستیانو رونالدو به شدت به چشم می خورد.

1369