یک ژاپنی جانشین احتمالی نیمار در الهلال

یک ژاپنی جانشین احتمالی نیمار در الهلال

پایگاه خبری فوتبالی- یک بازیکن ژاپنی جانشین احتمالی نیمار در تیم الهلال خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، علی رغم اینکه تیم الهلال عربستان در غیاب نیمار که با مصدومیت رباط صلیبی در بازی تیم ملی فوتبال برزیل ادامه فصل را از دست داد عملکرد خیره‌ کننده‌ای را نشان داده و صدرنشین مقتدر رقابت های لیگ عربستان است با این حال باشگاه عربستانی خود دارد یک بازیکن را جایگزین ستاره برزیلی‌ اش کند. فابریتزیو رومانو اکنون گزارش داده که جونیا ایتو بازیکن تیم ملی فوتبال ژاپن همان مهره ای است که الهلال برای جایگزینی نیمار روی آن دست گذاشته و مذاکرات برای جذب این بازیکن ژاپنی رسما آغاز شده است.

ایتو که ۳۰ سال سن دارد در لیگ ۱ فرانسه برای تیم رنس بازی می‌کند. او در اصلر یک وینگر هجومی است که توانایی بالایی در کارهای هجومی دارد و حضور او در تیم الهلال این باشگاه را در کارهای هجومی بیش از پیش تقویت خواهد کرد. این بازیکن ژاپنی تا سال ۲۰۲۶ با تیم رنس قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد او ۱۰ میلیون یورو است که به نظر نمی رسد رقم خاصی برای تیم متمولی مانند الهلال باشد.

این بازیکن که کار خود را از تیم کاشیوا ریسول در لیگ ژاپن آغاز کرد پس از چندی به تیم خنک بلژیک پیوست و با درخشش در لیگ این کشور راهی فوتبال فرانسه شد. او در این فصل در ۱۷ بازی برای باشگاه رنس موفق به ثبت ۲ گل و ۴ پاس گل شده است.

۱۰۰۹