دوری ۶ هفته ای پدری از ترکیب بارسلونا

دوری ۶ هفته ای پدری از ترکیب بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک اسپانیایی اواخر ژانویه باز می‌گردد

به گزارش فوتبالی، به نقل از نشریه موندو دپورتیوو، انتظار می‌رود مصدومیت عضلانی پدری گونزالس هافبک بارسلونا حداقل ۶ هفته طول خواهد کشید و این بازیکن اواخر ژانویه می تواند به ترکیب تیم خود بازمی‌گردد. اگر این زمان تخمین زده شده صحیح باشد این بازیکن همه ترکیب بارسلونا دیدار سوپرجام اسپانیا را که در کشور عربستان برگزار خواهد شد از دست خواهد داد.

پدری هافبک خلاق بارسلونا که معمولا زیاد مصدوم می شود از شروع فصل ۲۲-۲۰۲۱ تاکنون آمار عجیبی را از خود به جای گذاشته است. این بازیکن تاکنون ۸ مصدومیت مختلف را تجربه کرده است که منجر به از دست دادن ۷۱ بازی بارسلونا‌ و تیم ملی ملی اسپانیا شده است. این بازیکن از تاریخ ذکر شده حدود ۳۸۶ روز دوری از میادین را تجربه کرده یعنی یه نوعی پدری بیش از یک سال دور از ترکیب تیم خود بوده است.

پدرس در شرایطی اژ ترکیب بارسلونا به دور است که گاوی دیگر بازیکن تیم نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی فصل را به صورت کامل از دست داد و به نظر می رسد تیم کاتالانی نیاز به تقویت خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی در خط میانی دارد. گفته می شود چند هافبک در فهرست خرید بارسلونا هستند تا بتوانند جایگزین این بازیکنان مصدوم شوند.

۱۰۰۹