مخالفت مدیران رئال مادرید با آنچلوتی برای بازگرداندن مدافع فرانسوی

مخالفت مدیران رئال مادرید با آنچلوتی برای بازگرداندن مدافع فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - اگرچه کارلو آنچلوتی علاقه زیادی برای بازگرداندن رافائل واران، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید دارد، اما مدیران این باشگاه با نظر او مخالف هستند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید یکی از بهترین خط دفاعی های این فصل اروپا را دارد، اما هم اکنون ادر میلیتائو و داوید آلابا با مصدومیت رباط صلیبی دست و پنجه نرم می کنند و فصل را از دست داده اند و مشخص است که فلورنتینو پرز باید برای حل این مشکل کاری بکند. یکی از گزینه هایی که اخیراً به لوس بلانکوس لینک شده، رافائل واران مدافع فرانسوی منچستریونایتد است که در سال 2021 بعد از 10 سال بازی کردن برای رئال مادرید، ترجیح داد تا ماجراجویی جدیدی در زندگی اش تجربه کند و با رقم 40 میلیون پوند به مننچستریونایتد پیوست. 

قرارداد واران با یونایتد در ژوئن سال 2025 به پایان می رسد و خودش نیز علاقه مند به بازگشت به سانتیاگو برنابئو است. مارکا مدعی است که آنچلوتی نیز با این انتقال موافق است، اما هیئت مدیره رئال مادرید این طرح را رد کرده اند. در حال حاضر، خوانی کالافات مدیر استعداد یاب رئال مادرید تمام گزینه ها را بررسی می کند، اما فعلاً هیچ بازیکنی، پرز را تحت تاثیر قرار نداده. 

4416