ستاره برزیلی و همسرش آماده سفر به بارسلونا برای ملحق شدن به تیم ژاوی

ستاره برزیلی و همسرش آماده سفر به بارسلونا برای ملحق شدن به تیم ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه مهاجم تازه وارد بارسلونا چند روز پیش با همسرش دایانا ازدواج کرد و حالا آماده است تا به اسپانیا سفر کند و به تیم جدیدش ملحق شود.

به گزارش فوتبالی، دایانا همسر ویتور به تازگی تصویری در شبکه های اجتماعی از بستن چمدان ها برای شروع دوران جدید زندگی خودش و این بازیکن منتشر کرده است. در حقیقت ویتور روکه 18 ساله قرار است که چهارشنبه صبح وارد فرودگاه بارسلونا شود. 

دایانا لینس روکه با عبارت "آشفته بازار" به بستن چمدان ها برای زندگی جدیدش واکنش نشان داده است. ویتور و همسرش چهارشنبه صبح وارد شهر بارسلونا می شوند. این مهاجم جمعه عصر اولین تمرین خود را با کاتالان ها خواهد داشت و می تواند در پنجشنبه هفته آینده مقابل لاس پالاماس برای اولین بار در تیم کاتالان بازی کند. مراسم معارفه روکه قرار است که چهارشنبه هفته آینده برگزار شود. 

بارسلونا برای خرید ویتور روکه 31+30 میلیون یورو هزینه کرده که بند فسخ 500 میلیون یورویی را در قرارداد این بازیکن قرار داده است. بارسلونا در ابتدا به جذب ویتور در تابستان آینده فکر می کرد اما مصدومیت گاوی و مشکلات گلزنی تیم ژاوی باعث شد تا به جذب او سرعت ببخشند. بارسایی ها برای خرید ویتور 30 میلیون یورو به صورت نقد به پارانائنزه می پردازند که 31 میلیون یورو بر اساس عملکردش به این مبلغ اضافه خواهد شد.

4125