موفقیت اسطوره رئال مادرید روی نیمکت تیم عربستانی

موفقیت اسطوره رئال مادرید روی نیمکت تیم عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی - میشل اسطوره رئال مادرید و مربی اسبق تیم هایی نظیر مالاگا در القادسیه عربستان روند بسیار خوبی را داشته است.

به گزارش فوتبالی، این مربی اسپانیایی در لیگ دسته دوی عربستان نتایج درخشانی را کسب کرده است و تیمش در حال حاضر صدرنشین گروه است و شانس زیادی برای صعود مستقیم به لیگ دسته اول عربستان دارد. در حقیقت تیم میشل هفت امتیاز نسبت به رقبایش برتری دارد و حال و روز بسیار خوبی دارد. 

دیانیه سنگالی ستاره اصلی تیم است و لوسیانو ویتو آرژانتینی که چهره نام آشنایی برای فوتبالدوستان است و تجربه حضور در اتلتیکو و ویارئال را هم داشته، در این تیم توپ می زند. کاریو از پرو ، جوئل روبلس و آلوارو رودریگز از اسپانیا دیگر چهره های خارجی تیم میشل هستند. 

علاوه بر کادر فنی، مدیران ورزشی باشگاه القادسیه نیز اسپانیایی هستند. این باشگاه توسط شرکت آرامکو حمایت می شود که یکی از بزرگترین شرکت های نفتی دنیا است و به نظر می رسد که فصل اینده قرار است که رقیب سرسختی برای غولهای عربستان نظیر الاتحاد، النصر و الهلال در بازار نقل و انتقالات باشد. 

پیش از آن که میشل هدایت القادسیه را به عهده بگیرد، رابی فاولر انگلیسی هدایت این تیم را به عهده داشت که این مربی هم نتایج بدی کسب نکرده بود اما مدیران القادسیه به این نتیجه رسیدند که با میشل شرایط بهتری خواهند داشت. 

میشل در زمانی هدایت القادسیه را به عهده گرفت که این تیم در رتبه سوم جدول قرار گرفت. این مربی در اولین بازی خود، شکست را متحمل شد. بعد از ان القادسیه اردویی را در شهر دبی داشت و میشل به خوبی با بازیکنانش آشنا شد. این تیم در شش بازی اخیرش چهار برد و دو تساوی کسب کرده و روند خوبی را داشته است.  میشل که تجربه مربیگری در اسپانیا، یونان، فرانسه و مکزیک را دارد، حالا از چالش جدیدش در عربستان راضی به نظر می رسد. 

4125