ریسک بزرگ تن‌هاگ در نقل و انتقالاتی زمستانی

ریسک بزرگ تن‌هاگ در نقل و انتقالاتی زمستانی

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره‌ی فرانسوی خط دفاع منچستریونایتد، قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی شیاطین سرخ را ترک کند تا برای یورو 2024 به ترکیب تیم ملی فرانسه بازگردد.

به گزارش فوتبالی، رافائل واران، که روزهای درخشانی را در منچستریونایتد پشت سر نمی‌گذارد و عملکردش تحت تاثیر شرایط بحرانی قرمزهای شهر منچستر قرار گرفته است. به گفته‌ی رسانه‌ها، او تمایل دارد در صورت ارائه پیشنهاد، بار دیگر به رئال مادرید بپیوندد.

هرچند که گفته می‌شود در حال حاضر هیچ ارتباط یا تماسی میان نمایندگان رئال مادرید و رافائل واران وجود ندارد و حتی بازیکن فرانسوی هم چیزی در این باره به مدیران منچستریونایتد نگفته است.

با این حال، گزارشی از نشریه‌ی فرانسوی اکیپ که توسط رسانه‌ی اسپورت ویتنس نقل و ترجمه شده است، نشان می‌دهد که واران می‌تواند ایده‌ی بازگشت به برنابئو را در سر دارد، حتی اگر این انتقال در زمستان ممکن نباشد، او از رقم خوردن این اتفاق در تابستان 2024 هم استقبال می‌کند.

رسانه‌ها مدعی شده‌اند که واران تمایل دارد بار دیگر پیراهن سفیدهای چامارتین را به تن کند و حتی در گزارش‌ها ذکر شده است که او هنوز هم خانه‌ای در مادرید از دوران قبلی حضور خود در این شهر دارد. واران در طول دوران حضورش در اولدترافورد هیچوقت نتوانست ثبات و کیفیتی که در باشگاه اسپانیایی داشت را تکرار کند، اما با این حال، هنوز هم مورد اعتماد هواداران و کادر فنی است، چرا که آن‌ها اعتقاد دارند تجربه‌ی این بازیکن می‌تواند در ادامه‌ی فصل مفید باشد.

از سوی دیگر، ترکیب منچستریونایتد در خط دفاع عمق زیادی ندارد و با توجه به این‌که مدیران حاضر نیستند در زمستان پول زیادی برای خرید مدافع خرج کنند، فروش رافائل واران در این مقطع می‌تواند ریسک بزرگی برای اریک تن‌هاخ باشد.

1428