گلزن جنجالی هفته: احساسی شدم و از سپاهان عذر می‌خواهم

گلزن جنجالی هفته: احساسی شدم و از سپاهان عذر می‌خواهم

پایگاه خبری فوتبالی - عارف حاجی‌عیدی بابت خوشحالی گل جنجالی‌اش از هواداران سپاهان عذر خواست.

به گزارش فوتبالی، عارف حاجی‌عیدی چهره ویژه بازی سپاهان و آلومینیوم بود که بعد از باز کردن دروازه پیام نیازمند، شادی گل عجیبی داشت و کار به جایی رسید که باشگاه سپاهان هم نسبت به این شادی گل معترض شد.

حاجی‌عیدی صحبت‌هایش با خبرنگار “فوتبالی” را از برد مقابل سپاهان در اصفهان شروع می‌کند:«می‌دانستیم که بازی سختی داریم و کادرفنی ما به خوبی سپاهان را آنالیز کرده بود. توانستیم نکته‌هایی که به ما گفته بودند، در زمین پیاده کنیم و موقعیتی به آن‌ها ندادیم. بازی برابر سپاهان در نقش‌جهان که مدعی اصلی قهرمانی است، خیلی سخت است. این تیم زیاد گل زده و کم گل خورده بود ولی ما توانستیم بازی را مدیریت کنیم و موقعیت گل کمی به این تیم دادیم و می‌دانستیم اگر گل نخوریم، گل خواهیم زد.»

هافبک گلزن ایرالکو گلی که به سپاهان زد را گلی خاص برای خود می‌داند: «همه می‌دانند که تیم آلومینیوم، فوتبال بازی می‌کند و ما این موضوع را ثابت کرده‌ایم. هفته‌های قبل از داوری ضرر کردیم ولی همه اشتباه می‌کنند. گلی هم که زدم مدیون همه اعضای تیم هستم و شانس خوب من بود که توانستم کار را تمام کنم و با این گل و پیروزی به تیمم کمک کنم. قبلا شوت از راه دور زده‌ام ولی به این صورت و فنی و با بغل پا نزده‌ بودم و گل خاصی برایم بود.»

حاجی‌عیدی می‌گوید هیچ قصد و غرضی در خوشحالی بعد از گلش نداشته و از سپاهانی‌ها عذرخواهی می‌کند: «از همه هواداران سپاهان عذر می‌خواهم و این تیم، تیم بزرگی است. قصدم ناراحت کردن هواداران سپاهان نبود و بعد گلی که زدم احساسی شدم. اصلا این خوشحالی، از پیش تعیین‌شده نبود و من احساسی شده بودم و حتی بغض هم مرا گرفته بود و گریه می‌کردم! اصلا هواداری هم در استادیوم نبود و این یک سوء‌تفاهم بود که عذرخواهی می‌کنم.»

او درباره دیدار بعدی تیمش با ملوان چنین نظری دارد: «ملوان امسال خیلی خوب نتیجه گرفته و تیم قلدر و جنگنده‌ای است ولی ما هم با کادرفنی خوبی که داریم امیدواریم از این بازی هم امتیاز بگیریم و به خوبی به نیم فصل برسیم. به نظرم با این کادر و مدیریت و بازیکنان امسال بهترین سال آلومینیوم خواهد بود.»

هافبک ۲۴ ساله سبزپوشان در پایان درباره کار با مجتبی حسینی چنین گفت: «اولین سالی است که با آقا محتبی کار می‌کنم. ایشان واقعا عاشق کارش است و کار کردن با ایشان لذت‌بخش است. از ایشان چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و هر بازیکنی می‌داند تحت نظر ایشان پیشرفت می‌کند.»

1997