مشخص شدن اولین هدف بارسلونا در تابستان 2024

مشخص شدن اولین هدف بارسلونا در تابستان 2024

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی خبر نشریه اسپورت را تایید کرد که بارسلونا به دنبال بازگرداندن شادی ریاض در تابستان آینده با مبلغ هفت میلیون یورو خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این مدافع میانی اسپانیایی - مراکشی با هدف کسب دقایق بیشتر از بارسلونا راهی بتیس شد که در این فصل در تیم آندلوسی خوش درخشیده است. در حقیقت بتیس همچنان باید 3.5 میلیون یورو برای کسب صد در صد از حق انتقال ریاض به بارسلونا بپرازد اما کاتالان ها می توانند با پرداخت هفت میلیون یورو این بازیکن را برگردانند. 

بتیس از برنامه ریزی بارسلونا برای خرید ریاض در تابستان 2025 خبردار شده است و این بازیکن هم به خوبی مطلع است که در فصل آینده به مونجوییک ملحق خواهد شد و اولین خرید بارسلونا در فصل 25-2024 خواهد بود. البته بر اساس توافق، بتیس همچنان در صورت بازگشت شادی ریاض به بارسلونا، نیمی از حق انتقال او را در اختیار خواهد داشت. 

شادی ریاض در این فصل 15 بازی و 1254 دقیقه در تیم بتیس داشته و جایگاهش را در این تیم مستحکم کرده است. شادی در سال 2019 از آکادمی مایورکا راهی بارسلونا شد که تجربه یک فصل انتقال قرضی به باشگاه سابادی را داشته است. این بازیکن فقط 20  سال سن دارد و سالهای زیادی از فوتبالش را پیش روی خود دارد.

4125