رقابت باشگاه‌های انگلیسی برای جذب مدافع بارسلونا

رقابت باشگاه‌های انگلیسی برای جذب مدافع بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- الخاندرو بالده در این فصل چندان مورد توجه ژاوی هرناندز قرار ندارد و در خیلی از بازی‌ها این مدافع سرعتی نیمکت‌نشین بوده.

به گزارش فوتبالی، الخاندرو بالده با درخششی که فصل گذشته در ترکیب بارسلونا داشت، توانست اعتماد کادر فنی و مدیران باشگاه را به خود جلب کند. او توانست خیال هواداران را از آینده‌ی جناح چپ خط دفاعی بارسلونا پس از جدایی جوردی آلبا راحت کند.

بالده به حدی درخشان ظاهر شد که مدیران قرارداد او را تمدید کردند و بند فسخ 1 میلیارد یورویی در قراردادش گنجاندند تا باشگاه‌های مطرح اروپایی نتوانند به راحتی او را به خدمت بگیرند.

اما امسال شرایط عوض شد و بالده افت چشمگیری را تجربه کرد. او در تصمیم‌گیری‌ها ضعیف عمل می‌کند و نمی‌تواند به خوبی از سرعتش در نفوذها استفاده کند.

این وضعیت باعث شد تا ژاوی هرناندز او را از ترکیب اصلی خارج کند و حالا می‌بینیم که مرد اسپانیایی ترجیح می‌دهد ژائو کانسلو را در این پست به زمین بفرستد، اما به بالده اعتماد نکند.

این مسئله باعث شد تا بالده هم از شرایطش در بارسلونا ناراضی باشد؛ او می‌خواهد دقایق بیشتری بازی کند، اما پس گرفتن جایگاه از ژائو کانسلوی آماده چندان کار راحتی نیست و همین باعث شد تا برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شوند بالده قصد دارد از بلوگرانا جدا شود و راهی لیگ برتر انگلیس شود.

طبق گزارش نشریه‌ی اسپورت اسپانیا، اسپورت تیم‌های چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد به بالده علاقه مند هستند. خورخه مندز، مدیربرنامه‌های بالده به مدیران باشگاه از احتمال یک فروش بزرگ در تابستان خبر داده است.

1428