واکنش ستاره منچسترسیتی به پیشنهادات رئال مادرید و بارسلونا

واکنش ستاره منچسترسیتی به پیشنهادات رئال مادرید و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - خولین آلوارز ستاره آرژانتینی منچسترسیتی به اخبار علاقه رئال مادرید و بارسلونا به او واکنش نشان داد و اذعان کرد که از تیم فعلی اش بسیار راضی است. 

به گزارش فوتبالی، خولین آلوارز در دو سال گذشته به تمامی جام های ممکن به جز جام اتحادیه انگلیس رسیده است. این ستاره آرژانتینی علاوه بر قهرمانی در جام جهانی 2022، توانست قهرمان چمپیونز لیگ، لیگ برتر و جام حذفی انگلیس شود و اخیراً نیز به قهرمانی جام باشگاه های جهان رسید و در فینال مقابل فلومیننزه، 2 گل برای سیتیزن ها زد. 

اخیراً شایعاتی مبنی بر انتقال او به اسپانیا شنیده می شود که آلوارز در این باره گفت: "رئال مادرید یا بارسلونا؟ حقیقت این است که من در منچسترسیتی خیلی خوشحال هستم. بیش از یک سال است که در این باشگاه حضور دارم و توانستم به جام های بزرگی دست پیدا کنم. از همان لحظه اول، آن ها به من کمک زیادی کردند و باعث شدند تا به عنوان یک بازیکن، رشد زیادی داشته باشم و به عنوان یک انسان، حس می کنم بالغ تر شده ام. منچسترسیتی باشگاه مناسبی برای من است و فعلاً به ترک این باشگاه اصلاً فکر نمی کنم."

رئال مادرید یکی از تیم هایی است که به شدت نیازمند خرید یک مهاجم نوک تخصصی است و باید دید که در ادامه برای رفع این مشکل خود، چه کار می کند. 

4416