محمد نصرتی: ممنوعیت ارتباط تلفنی سرمربی با نیمکت باعث تعجب خمز شد

محمد نصرتی: ممنوعیت ارتباط تلفنی سرمربی با نیمکت باعث تعجب خمز شد

پایگاه خبری فوتبالی - مربی تیم تراکتور گفت: در لیگ انگلیس مقابل نیمکت‌ها مانتیور نصب شده اما در فوتبال ما ارتباط تلفنی با نیمکت هم ممنوع است.

به گزارش فوتبالی، محمد نصرتی در نشست خبری پس از دیدار تراکتور مقابل ملوان، اظهار داشت: نیمه اول کنترل بازی را در اختیار داشتیم. ملوان بعد از دقیقه ۴۰ چند فرصت نصف و نیمه روی دروازه ما ایجاد کرد. ما در زمینه گردش توپ و ایجاد موقعیت گلزنی عملکرد بهتری داشتیم.

وی افزود: جو ورزشگاه به تیم ملوان انرژی مثبت می‌دهد تا حمله کنند. آن‌ها از این موهبت هم به نحو احسن استفاده کردند.

مربی تراکتور گفت: نیمه دوم نیز در زمینه گردش توپ و بازی مالکانه بهتر از رقیب بودیم. موقعیت چندانی به آنان ندادیم. بازی فیزیکی و تاکتیکی بود. شور و حرارت هواداران باعث جنگندگی بیشتر بازیکنان شده بود. به نظرم یک امتیاز این بازی در ادامه به درد ما می‌خورد. در مجموع نتیجه عادلانه بود.

نصرتی درمورد نحوه انتقال نکات تاکتیکی توسط خمز به نیمکت تیم، عنوان کرد: او تمامی موارد را در جلسه فنی گوشزد کرده بود. در لیگ انگلیس جلوی نیمکت تیم‌ها مانیتور نصب شده و مربیان می‌توانند از طریق هدفون با آنالیزورهای تیم در ارتباط باشند اما بسیاری از موارد روز دنیا در فوتبال ما وجود ندارد.

وی تصریح کرد: خمز تعجب می‌کند که حتی ارتباط تلفنی با نیمکت هم اینجا ممنوع است. به اذعان او، چنین مواردی در فوتبال دنیا مطرح نیست. مثلاً یک جمله سرمربی معجزه می‌کند؟

مربی تراکتور افزود: خیلی خوشحالم که فوتبالی‌ترین شهر ایران در لیگ برتر تیم دارد و آقایان و بانوان طرفدار ملوان به ورزشگاه می‌روند.

9989