جزییات درگیری بین دو لیدر پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی

جزییات درگیری بین دو لیدر پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی

پایگاه خبری فوتبالی- یک روز بعد از برد پرسپولیس در یک بازی سخت مقابل شمس آذر، خبرهای عجیبی از محل تمرین این تیم، به بیرون مخابره شده است.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود امروز و در حاشیه تمرین ریکاوری شاگردان یحیی گل‌محمدی، اتفاقی رخ داده که خبرش به گوش رسانه‌ها رسیده است.

داستان از این قرار است که بین یکی دو لیدر پرسپولیس درگیری رخ داده که گویا بی‌ارتباط با اتفاقات دیشب نبوده است. گویا یکی از این لیدرها، دیشب برای یکی از بازیکنان تیمش – سروش رفیعی – استوری تهدیدآمیز گذاشته و همین موضوع باعث شده که بین او و یکی دیگر از لیدرها درگیری رخ دهد.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که یکی از این لیدرها طرفدار مدیریت باشگاه است و لیدر دیگر، حامی یحیی گل‌محمدی بوده و با توجه به رابطه خوب سروش رفیعی با سرمربی پرسپولیس و حمایت این بازیکن از یحیی، طبیعی است که شماره 7 قرمزها هم مورد حمایت این لیدر باشد.

حالا باید منتظر ماند و دید که موضع باشگاه پرسپولیس در قبال این اتفاق چه خواهد بود. نکته قابل توجه اینکه بعد از استوری دیشب یکی از لیدرهای پرسپولیس علیه سروش رفیعی، یکی از کانالهای تلگرامی که اخبار و شایعات نقل و انتقالات را به شکل ویژه پوشش می‌دهد، شدیدا به لیدر مربوطه حمله کرده بود.