مذاکره بشیکتاش با دو مربی اسبق بارسلونا

مذاکره بشیکتاش با دو مربی اسبق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بشیکتاش پس از اخراج رضا چالیمبی به دنبال استخدام مربی جدیدی است که به نظر می رسد که مربی سابق بارسلونا گزینه اصلی انهاست.

به گزارش فوتبالی، منابع مختلف در ترکیه گزارش داده اند که مدیران جدید بشیکتاش به شدت به استخدام ارنستو والورده سرمربی کنونی بیلبائو علاقمند هستند و در تلاش هستند تا باشگاه باسکی را راضی کنند تا قرارداد این مربی را فسخ کند. پیشنهاد بشیکتاش به والورده قراردادی بلندمدت است و آماده همکاری با او هستند.  گزینه بعدی بشیکتاش نیز یکی دیگر از مربیان سابق بارسلونا است: کیکه ستین.

در حقیقت هر چند که مدیران بشیکتاش مذاکره با ستین را تکذیب کرده اند اما این مربی از زمان جدایی از ویارئال بدون تیم است و شانس حضورش در لیگ ترکیه کم نیست. نیهات قهوه چی بازیکن سابق سوسیه داد و ویارئال مذاکرات بشیکتاش با این مربی اسپانیایی را تایید کرده است. از سویی ستین نیز تایید کرده که پیشنهاد مهمی را از ترکیه دریافت کرده است. 

از طرفی گالاتاسرای در تلاش است تا سرجیو گومز دفاع کناری اسپانیایی منچسترسیتی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد. در واقع به نظر می رسد که بازیکنان و مربیان اسپانیایی  قرار است که نقش پررنگی در نقل و انتقالات زمستانی در ترکیه داشته باشند.

4125