اتفاق عجیب در وطنی؛ وقتی جانملکی‌ محبوب نیست!

اتفاق عجیب در وطنی؛ وقتی جانملکی‌ محبوب نیست!

پایگاه خبری فوتبالی- امیرمهدی جانملکی برخلاف پدربزرگش خیلی هم روی سکوهای وطنی محبوب نیست. او و بقیه بازیکنان نساجی زمانی که تیمشان از هوادار عقب بود با انتقاد شدید مواجه شدند.

به گزارش فوتبالی، اشتباه و اخراج و گل‌ به خودی از یک مدافع خیلی اتفاق عجیبی نیست. بهترین مدافعان دنیا هم در طول زمان بازیگری خود این اتفاقات تلخ را تجربه می‌کنند. با این حال شاید از بازیکنی که پدر و پدربزرگش هم مدافع بودند و دفاع کردن در خونش است انتظار می‌رود که همه این موارد را با هم انجام ندهد! 

جانملکی که نامی آشنا و محبوب در منطقه‌ای است که امیرمهدی در آن فوتبال بازی می‌کند در این چند هفته نام خودش را چندین بار مطرح کرده است. از گل اول نساجی مقابل هوادار که زمینه‌ساز کسب یک امتیاز برای این تیم شد که بگذریم یک اخراج و یک گل‌به خودی باعث مطرح شدن نام مدافع نساجی شده است. 

او بعد از این که دروازه هوادار را باز کرد برای جلوگیری از حمله حریف مرتکب خطایی شد و به خاطر دریافت کارت زرد دوم در کمتر از ده‌ دقیقه تیمش را ده‌نفره کرد. مساله‌ای که هواداران را حسابی عصبانی کرد این بود که او کارت زرد اول را به خاطر شادی گل و درگیری‌ای که با علیرضا حقیقی بعد از زدن گل داشت گرفت.

نساجی توانست بعد از ده‌نفره شدن بازی را به تساوی بکشاند اما آن‌ها برای بازی بعدی مقابل پرسپولیس بازیکن خود را در اختیار نخواهند داشت.

البته حضور جانملکی در بازی هفته گذشته مقابل استقلال خیلی هم برای قائمشهری‌ها خوش‌یمن نبود و حاصل آن یک گل به خودی بود. اتفاقی که لیست اشتباهات شماره 4 نساجی را پربارتر و نگران‌کننده‌تر می‌کند. به این لیست باید اخراج در بازی با مومبای سیتی هم اضافه کرد. 

حضور جانملکی در خط دفاع نساجی باعث می‌شود تا این تیم در نبردهای هوایی بتواند در بسیاری از دوئل‌ها برتری داشته باشد و نبودن او اتفاق خوبی برای بازی حساس با پرسپولیس نخواهد بود.

4326