عکس؛ هدیه ویژه رونالدو برای پسر مارسلو

عکس؛ هدیه ویژه رونالدو برای پسر مارسلو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و مارسلو از زمانی که هر دو در رئال مادرید توپ می زدند، یک دوستی و رفاقت نزدیک با هم داشتند و اکنون هم با وجود این که فاصله زیادی از هم دارند اما این دوستی و رفاقت پا بر جا مانده است.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در حال حاضر در النصر عربستان توپ می زند و مارسلو ویرا بازیکن تیم فلومیننزه است و به این ترتیب اختلاف زیادی از لحاظ مسافت بین این دو بازیکن وجود دارد. دوستی رونالدو و مارسلو تبدیل به یک دوستی خانوادگی شده است چرا که رونالدو به تازگی برای پسر مارسلو یک هدیه ویژه ارسال کرده است.

به مناسبت سال نوی میلادی و کریسمس، کریستیانو رونالدو یک پیراهن امضا شده خودش در النصر عربستان را برای پسر مارسو ارسال کرده است. لیام آلوز که پسر مارسلو است تصویر این هدیه رونالدو را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است. پسر مارسلو به کریس رونالدو همواره به چشم یک اسطوره نگاه کرده است. لیام آلوز ویرا اکنون هشت سال سن دارد.

باید دید که کریستیانو رونالدو و مارسلو تا چه زمانی به بازی کردن ادامه خواهند داد چرا که رونالدو در حال حاضر 38 سال سن دارد و مارسلو هم 35 ساله است.

1471