غول برزیلی، خرید بعدی کلوپ برای خط هافبک

غول برزیلی، خرید بعدی کلوپ برای خط هافبک

پایگاه خبری فوتبالی- بر اساس گزارشات، لیورپول تمایل دارد آندره، هافبک برزیلی تیم فلومیننزه را جذب کند و به این ترتیب، احتمالا تیاگو آلکانترا به زودی از جمع قرمزها جدا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در تابستان امسال، تغییر و تحول زیادی در خط هافبک خود به وجود آورد و حالا مرد آلمانی نیمکت لیورپول می‌تواند از خط هافبک بازسازی‌شده‌اش لذت ببرد و به سراغ بازسازی خط دفاعی برود.

در این مقطع، بازسازی ساختار تدافعی از همیشه ضروری‌تر است، چرا که جوئل ماتیپ پس از آسیب دیدگی ACL در اوایل ماه دسامبر در دیدار برابر فولام، فصل برایش به اتمام رسید و احتمالا در پایان فصل از جمع لیورپولی‌ها جدا می‌شود. از سوی دیگر، ویرجیل فندایک به سال‌های آخر بازی‌اش نزدیک می‌شود و مدیران لیورپول باید فکری به حال آینده خط دفاعی تیمشان بکنند.

با این وجود، کلوپ همچنان می‌خواهد به تقویت کمربند خط میانی تیمش بپردازد. او در تابستان اندو، مک‌آلیستر، سوبوسلای و گراونبرخ را به خدمت گرفت، اما همچنان در اندیشه‌ی خرید یک هافبک دیگر است.

او پس از جدایی فابینیو، تصمیم گرفت به مک‌آلیستر برای پست هافبک شماره 6 تیمش اعتماد کند؛ و باید گفت هافبک آرژانتینی از این آزمون سربلند بیرون آمد و عملکرد خوبی داشت، اما خود مک‌آلیستر از بازی در این پست راضی نیست و می‌خواهد به‌عنوان یک هافبک شماره 8 ایفای نقش کند تا خلاقیت‌هایش را به نمایش بگذارد.به همین خاطر، کلوپ قصد دارد آندره‌ی برزیلی را از فلومیننزه به خدمت بگیرد.

بر اساس گزارش نشریه برزیلی گلوبو اسپورته، لیورپول موقعیت خوبی برای به خدمت گرفتن آندره دارد، چرا که قیمت درخواستی 30 میلیون پوندی فلومیننزه برای باشگاه انگلیسی چندان هنگفت و نجومی به حساب نمی‌آید.

آرسنال و فولام نیز از باشگاه‌های علاقه‌مند به هافبک برزیلی هستند و در ماه‌های اخیر چند نماینده برای تماشای بازی‌های او به برزیل فرستاده‌اند.

با توجه به این‌که فلومیننزه قصد دارد آندره را در تابستان آینده به فروش برساند، لیورپول می‌تواند در زمستان امسال در دفاع سرمایه‌گذاری کند؛ با این آگاهی که هافبک دفاعی رویایی در پایان فصل به ترکیب اضافه می‌شود.

1428