بازیکنی که در ترکیب یوونتوس خوش می‌درخشد

بازیکنی که در ترکیب یوونتوس خوش می‌درخشد

پایگاه خبری فوتبالی- وستون مک‌کنی سال 2023 را با عملکردی فوق‌العاده به اتمام رساند تا به کمک نمایش درخشان او، یوونتوس سال را در رتبه‌ی دوم سری آ به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی، زندگی وستون مک‌کنی در تورین تغییری اساسی پیدا کرده است. بعد از یک دوره‌ی قرضی در لیدز یونایتد، حالا این بازیکن آمریکایی با شرایطی متفاوت به سری آ بازگشت. او حالا کامل‌تر، مصمم‌تر و مشتاق‌تر است تا یوونتوس را به روزهای خوب برگرداند.

در این هفته از رقابت‌های سری آ بانوی پیر موفق شد در برابر فروزینونه برنده شود و و وستون مک‌کنی نقش تاثیرگذاری در رقم خوردن این پیروزی داشت. این هافبک آمریکایی با پاس گلش حکم برد گورخرهای تورین را امضا کرد. حالا یوونتوس با 4 امتیاز کمتر از اینتر میلان، سال 2023 را به پایان رسانده و امیدوار است در سال جدید بتواند بار دیگر به صدر جدول برسد.

مک‌کنی در مقابل فروزینونه دوباره نشان داد که چرا او را یکی از بهترین بازیکنان نسل حاضر فوتبال آمریکا می‌دانند.

البته باید گفت که این بازی چندان برای یوونتوس راحت نبود و حتی در دقایقی فروزینونه توانست سوار بر بازی باشد؛ با این حال، در سخت‌ترین لحظات بازی بود که مک‌کنی توانست بدرخشد. بازیکن سابق لیدز با 5 پیروزی در دوئل‌ها، 5 بازپس‌گیری توپ و 93 درصد دقت پاس، در خط میانی تیمش نقش موثری ایفا کرد.

در ده دقیقه پایانی بازی، مک‌کنی با ارسالی دقیق دوشان ولاهوویچ را در موقعیت گلزنی قرار داد تا مهاجم صرب یووه با این گل از زیر فشار انتقادات خارج شود.

نمایش این بازیکن آمریکایی حتی ممکن بود با یک گل همراه شود، اما تیرک دروازه مانع گلزنی او شد. مک‌کنی 25 ساله جای خود را در ترکیب ماسیمیلیانو آلگری پیدا کرده است.

1428