مخالفت اسطوره فوتبال آلمان با بازگشت ستاره رئال مادرید

مخالفت اسطوره فوتبال آلمان با بازگشت ستاره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - سپ مایر دروازه بان سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان با بازگشت تونی کروس به ترکیب مانشافت مخالف است و همچنین می گوید که مانوئل نویر دروازه بان اول آلمان در یورو 2024 خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، در اواخر ماه اکتبر، نویر پس از 10 ماه دوری از فوتبال بالاخره به میادین بازگشت. او از سال 2010، انتخاب اول ژرمن ها در درون دروازه در همه تورنمنت ها بوده و انتظار می رود که برای رقابت های یورو 2024 نیز انتخاب اول ناگلزمان باشد. در زمان مصدومیت نویر، این مارک آندره ترشتگن بود که وظیفه حفاظت از دروازه را برعهده داشت و می خواهد که در یورو 2024 نیز گلر اول آلمان باشد. 

حالا سپ مایر که سابقه قهرمانی در یورو 1972 و جام جهانی 1974 را در کارنامه دارد به خبرنگاران گفت: "ترشتگن واقعا دروازه بان خوبی است، اما نویر دارد به دوران اوجش باز می گردد. پس هیچ شک و تردیدی نباید راجع به جایگاه او در تیم ملی آلمان در یورو باشد."

اخیراً نیز گزارش شده که یولیان ناگلزمان خواهان بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان است، اما سپ مایر گفت: "او زمان خودش را داشت. ما بازیکنان با استعداد زیادی داریم که بتوانند جای خالی او را پر کنند. بازگشت کروس به آلمان اشتباه است."

4416