رونمایی از جانشین نعمتی؛ شانس به احمدی رو کرد

رونمایی از جانشین نعمتی؛ شانس به احمدی رو کرد

پایگاه خبری فوتبالی – با محرومیت علی نعمتی از حضور در بازی بعدی پرسپولیس، یحیی باید از یک دفاع چپ دیگر استفاده کند. 

به گزارش فوتبالی، علی نعمتی مدافع چپ پرسپولیس در ادامه روند ناامید کننده‌اش امروز حسابی برای این تیم دردسر درست کرد. او در دقیقه 47 یک پنالتی به شمس آذر داد و در دقیقه 63 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

در غیاب او پرسپولیس دقایق دشواری سپری کرد. پرسپولیس 10 نفره بود و با همین وضعیت به شدت تحت فشار بود که بازی را ببرد. بقیه بازیکنان باید انرژی مضاعفی می‌گذاشتند تا جای خالی نعمتی کمتر حس شود.

پرسپولیس در نهایت موفق شد گل دوم را بزند و به یک 3 امتیاز باارزش برسد. اما بعد از اخراج نعمتی این سوال در ذهن طرفداران این تیم به وجود آمده بود که با اخراج نعمتی چه کسی قرار است در بازی بعدی دفاع چپ پرسپولیس باشد.

یحیی گل‌محمدی در دقیقه 85 جواب این سوال را داد. او در این دقیقه 4 تعویض همزمان انجام داد که یکی از آنها ورود محمد مهدی احمدی به جای سعید صادقی بود. احمدی قرار نبود به جای صادقی بازی کند. او به دفاع چپ رفت تا جای نعمتی را پر کند.

این دفاع چپ جوان از ابتدای فصل همیشه پشت خط مانده است و علیرغم اصرار زیاد برخی کارشناسان و هواداران برای نیمکت نشین کردن نعمتی، یحیی همیشه نعمتی را به احمدی ترجیح داده است.

اما با اخراج نعمتی در بازی با شمس آذر یحیی دیگر چاره‌ای ندارد. او اگر بخواهد در بازی بعدی مقابل نساجی که پنج‌شنبه همین هفته برگزار می‌شود تیمش را با سیستم 4 دفاعه به زمین بفرستد نیاز به یک دفاع چپ دارد و در حال حاضر تنها دفاع چپ پرسپولیس احمدی است.

به این ترتیب شانس به احمدی رو کرده است و او می‌تواند با ارائه یک بازی خوب، توانایی‌های خودش را به کادر فنی و هواداران پرسپولیس نشان بدهد. شاید همین یک بازیِ خوب، کلیدِ رسیدن او به ترکیب اصلی پرسپولیس باشد.

1359