تغییر وضعیت غیر منتظره؛ پرچم نبیل بالاست!

تغییر وضعیت غیر منتظره؛ پرچم نبیل بالاست!

پایگاه خبری فوتبالی- وضعیت مهاجم سوئدی پرسپولیس نسبت به یک ماه گذشته کاملا تغییر کرده است.

به گزارش فوتبالی، امروز پرسپولیس در حالی که کارش مقابل شمس آذر قزوین گره خورده بود توانست با پنالتی گئورگی گولسیانی به گل برتری برسد و 3 امتیاز مهم این مسابقه را از آن خودش کند.

اما اگر بگوییم نقش نبیل باهویی در این گل و این برد شیرین کمتر از گولسیانی نبود حرف نادرستی نیست. مهاجم سوئدی که امروز با تشخیص یحیی گل‌محمدی در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته بود نمایش قابل قبولی از خودش ارائه داد.

او در شرایطی که پرسپولیسی‌ها گمان می‌کردند یک مساوی دیگر در راه است با جاگیری خوب خودش مدافع حریف را در آستانه گل زدن مجبور به خطا کرد. خطایی که نزدیک به محوطه جریمه رخ داد و به معنای پنالتی برای پرسپولیس بود.

پنالتی توسط گولسیانی تبدیل به گل شد اما نبیل نشان داد کم‌کم دارد به آمادگی مطلوب می‌رسد. او در بازی قبلی پرسپولیس در اهواز هم موفق شد گل تساوی را بزند و تیمش را از یک شکست تلخ نجات بدهد.

وضعیت فعلی باهویی کاملا در نقطه مقابل وضعیتی است که یک ماه پیش داشت. او در پرسپولیس کارکردی جز نشان دادن اختلاف بین گل‌محمدی و رضا درویش نداشت و خیلی از رسانه‌ها خبر از جدایی‌‌اش از پرسپولیس در نیم‌فصل می‌دادند.

اما حالا او با ارائه بازی‌های مفید، نقش مهمی در بازگشت پرسپولیس به ریل ثبات ایفا می‌کند. این تلاش او از دیدِ هواداران پرسپولیس هم پنهان نمانده است. دیروز یک پرچم قرمز و مشکی چهارخانه روی دست هواداران پرسپولیس دیده می‌شد که عکس نبیل باهویی روی آن حک شده بود!

1359