گولسیانی در دو قدمی رسیدن به رکورد آلن ویتل در پرسپولیس

گولسیانی در دو قدمی رسیدن به رکورد آلن ویتل در پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- گئورگی گولسیانی تنها دو گل تا رسیدن به رکورد آلن ویتل به عنوان گلزن‌ترین بازیکن خارجی پرسپولیس فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس امروز در دیداری تماشایی و در حالی که با اخراج علی نعمتی ده نفره بود توانست با دو گل گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی خود با نتیجه دو بر یک از سد میهمان شایسته‌اش شمس‌آذر گذشته و موقتاً به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

اما این دو گل علاوه بر اینکه یک پیروزی شیرین و حساس به قرمزهای پایتخت اهدا کرد، از لحاظ فردی هم برای مدافع خارجی این تیم کارگشا بود و گولسیانی را در آستانه رسیدن به رکورد بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس قرار داده است.

مدافع گرجستانی که در بازی با الدحیل قطر با از دست دادن پنالتی مورد غضب هواداران تیمش قرار گرفته بود، در بازی امروز باز هم پشت ضربه پنالتی ایستاد و با دبل در این دیدار به آمار ۱۴ گل زده برای این تیم دست یافت.

نکته قابل ذکر اینکه برترین گلزن خارجی قرمزها آلن ویتل بریتانیایی است که به عنوان یک مهاجم برای پرسپولیس ۱۶ گل به ثمر رسانده و حالا گولسیانی تنها دو گل با این مهاجم سابق و سرشناس فاصله دارد و باید دید خواهد توانست این رکورد قدیمی را پس از مدت‌ها بشکند یا نه.


1997