مهاجم ناکام سابق چلسی به لیگ برتر باز می گردد

مهاجم ناکام سابق چلسی به لیگ برتر باز می گردد

پایگاه خبری فوتبالی- لایپزیگ آماده است تا تیمو ورنر را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه در میان علاقه مندی تیم های لیگ برتر به فروش برساند. 

به گزارش فوتبالی ، بازیکن سابق چلسی که تابستان گذشته مجدداً به لایپزیگ پیوست، زمان بازی محدودی را در باشگاه بوندسلیگایی تجربه کرده و در ۱۴ بازی در تمام رقابت‌ها حضور داشته و تنها ۳۸۶ دقیقه در زمین بازی کرده است. اکنون نشریه بیلد گزارش می دهد که لایپزیگ آماده است تا این مهاجم را در پنجره نقل و انتقالات آتی به فروش برساند و ظاهراً تیم لیگ برتری وستهام مشتاق جذب او است. پس از بازگشت به لایپزیگ، این ملی پوش آلمانی فصل گذشته در ۴۰ بازی ۱۶ گل برای این باشگاه به ثمر رساند. او همچنین در جریان این رقابت‌ها دچار آسیب دیدگی رباط شد که باعث شد او جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دست بدهد.

پس از آن، فرم او در سال ۲۰۱۳ به شدت افت کرد زیرا او جایگاه خود را در ترکیب اصلی باشگاه از دست داد و همچنین از ژوئن امسال برای تیم ملی آلمان در میادین ظاهر نشده است. با بازیکنانی مانند ژاوی سیمونز، لوئیس اوپندا، یوسف پولسن و بنجامین سسکو که به طور مداوم برای باشگاه بازی می کنند، کار این بازیکن ۲۷ ساله برای بازگشت به ترکیب اصلی مارکو رزه در این فصل دشوار خواهد بود. این می تواند او را به بازگشت به لیگ برتر سوق دهد البته اگر پیشنهاد مناسبی به او برسد. در حالی که بوندسلیگا در حال حاضر برای تعطیلات زمستانی متوقف شده است لایپزیگ قرار است یک اردوی میان فصل را در لامانگا اسپانیا برگزار کند.

۱۰۰۹