رسمی/ بالاخره منچستریونایتد فروخته شد

رسمی/ بالاخره منچستریونایتد فروخته شد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه منچستریونایتد فروش 25% از سهام این باشگاه را به گروه INEOS که مالکیت آن با سر جیم رتکلیف است، اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، بعد از گذشت دو ماه از توافق اولیه میان سر جیم رتکلیف و باشگاه منچستریونایتد، بالاخره خبر رسمی واگذاری 25 درصد از سهام این باشگاه با رقم 1.25 میلیارد پوند منتشر شد. در شب کریسمس، رتکلیف اعلام کرد که گروه INEOS کنترل عملیات باشگاه منچستریونایتد را برعهده می گیرد و قول می دهد که این باشگاه را به سمت جلو ببرد. همچنین در این بیانیه، رتکلیف اعلام کرد که 300 میلیون دلار برای ترمیم استحکامات ورزشگاه الدترافورد هزینه خواهد کرد. 

رتکلیف در این بیانیه گفت: "به عنوان یک پسر محلی و همچنین طرفدار همیشگی این باشگاه، خوشحالم که اعلام کنم توانستیم با هیئت مدیره منچستریونایتد به توافق برسیم که این مسئولیت را به ما می دهد. به خاطر موفقیت تبلیغاتی باشگاه، ما همیشه سرمایه کافی برای بردن جام ها در بالاترین سطح داریم که این مورد در چند وقت اخیر انجام نشده است. ما دانش، تخصص و استعداد جهانی را از گروه ورزشی INEOS به ارمغان می آوریم تا بتوانیم به پیشرفت سطح باشگاه کمک کرده باشیم. ما برای مدت زمان طولانی اینجا خواهیم بود و می دانیم چالش ها و کارهای سختی در روبروی ما قرار دارد. جاه طلبی ما واضح است: همه می خواهیم منچستریونایتد را به جایی که به آن تعلق دارد بازگردانیم، در بالاترین سطح انگلیس، دنیا و جهان فوتبال."

4416