هافبک مغضوب مورینیو بیوگرافی رم را از پیج اینستاگرام خود حذف کرد!

هافبک مغضوب مورینیو بیوگرافی رم را از پیج اینستاگرام خود حذف کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- رناتو سانچز پس از کنار گذاشته شدن از تیم برای رم برای دیدار با ناپولی تمام تصاویر رم را از بیوگرافی اینستاگرام خود حذف کرد. 

به گزارش فوتبالی ، پس از درگیری سانچز با ژوزه مورینیو پیش از بازی با ناپولی، بازیکن قرضی پاری سن ژرمن دیگر در بیوگرافی اینستاگرام خود هیچ اشاره ای به رم ندارد. عکس پروفایل او نسبتاً خالی است و متن زیر آن فقط بیوگرافی او را نشان می‌دهد. دوران سانچز در رم چندان راضی کننده نبود. این بازیکن ۲۶ ساله فقط ۹ بار در این فصل بازی کرده است، اگرچه مشکل همسترینگ زمان بازی او را نیز محدود کرده است. این ملی پوش پرتغالی بارها مورد انتقاد مورینیو قرار گرفته است و او همین یک هفته پیش به خاطر بازی به عنوان بازیکن تعویضی پس از ۱۸ دقیقه در جریان باخت ۲-۰ مقابل بولونیا، با ناراحتی زمین را ترک کرد. 

آینده او در این باشگاه پس از این حرکت اخیر ممکن است نامشخص تر باشد. در دوران او موفقیت  سانچز در سال ۲۰۱۶ در بنفیکا، او به تیم خود کمک کرد تا قهرمان لیگ و جام حذفی پرتغال شوند و در این بین جایزه بهترین بازیکن لیگ و جایزه پسر طلایی اروپا را دریافت کرد. او سپس در تابستان ۲۰۱۶ با ۳۰ میلیون پوند به بایرن مونیخ پیوست. سانچز در تاریخ ۳۰ دسامبر همراه با رم در خارج از خانه در مقابل یوونتوس به سری آ بازخواهد گشت. پنجره نقل و انتقالات ژانویه کمتر از یک هفته دیگر باز می شود و باید دید سانچز در نیم فصل دوم در رم خواهد ماند یا از این تیم جدا می شود.

۱۰۰۹