مربی شمس آذر: مقابل پرسپولیس در هر 2 نیمه بهتر بودیم

مربی شمس آذر: مقابل پرسپولیس در هر 2 نیمه بهتر بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: برای کسب امتیاز خیلی برنامه ریزی کرده بودیم و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر به دلیل اخراج از حضور در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس محروم بود.

برهمین اساس مهرداد کریمیان مربی این تیم در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: در روزی که می‌توانستیم نتیجه ای بهتر از این بگیریم، بازی را واگذار کردیم. خیلی برنامه ریزی کرده بودیم برای کسب امتیاز و در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم. در نیمه اول هیچ موقعیتی به پرسپولیس ندادیم و بازی را کاملا بسته بودیم و در نیمه دوم هم طبق برنامه به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: تجربه ای که باید داشته باشیم را نداشتیم اما تیم بزرگ پرسپولیس از تجربه بازیکنان خود استفاده کرد و به برد رسید. به آنها تبریک می‌گویم، اما آنچنان که باید و شاید از بازی خودمان راضی نیستیم. موقعیت های گل را از دست دادیم و می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را هم بزنیم. امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.

کریمیان در مورد اخراج دقیقی گفت: سر صحنه گل ما اعتراض داشتیم. زمانی که اوت پرتاب شد بازیکن پرسپولیس ستون شد و توپ دوم به بازیکنی که در آفساید بود رسید. فکر می کنم با اطلاعات کمی که دارم آن بازیکن تاثیرگذار بود  و داور می توانست آفساید اعلام کند. ما اعتراض آنچنانی هم نکردیم، اما سرمربی مان اخراج شد. نبود او کنار زمین به ما ضربه زد. در بازی های بزرگ فشار زیاد است و نمی سود حقی که هست را فریاد زد.

مربی شمس آذر در مورد بازی هفته بعد مقابل سپاهان عنوان کرد: قطعا بازی سختی برای ما خواهد بود از فردا ریکاوری می کنیم و برنامه ریزی خواهیم داشت. ما می توانستیم از تهران هم با امتیاز خارج شویم و بازی‌های نباخته مان به 8، 9 برسد. امیدوارم در خانه و با حضور هواداران از سپاهان امتیاز بگیریم.

وی در مورد اینکه شما در این بازی فوتبال بازی کردید و این به نفع پرسپولیس بود، گفت: می‌دانستیم که آنها می‌توانند از فضاهای پشت دفاع ما استفاده کند، اما ما همه راه های نفوذ را بسته بودیم و موقعیتی ندادیم. بازیکنان ما جوان بودند و 95 درصد آنها اولین بار بود که در آزادی بازی می‌کردند. هر چه زمان جلوتر می رفت، ما بیشتر سوار بازی می شدیم. در نیمه دوم فشار بیشتری آوردیم و بازتر بازی کردیم و به چیزی که می خواستیم رسیدیم، اما انتظار نداشتیم در حالی که حریف 10 نفره بود روی غفلت دفاع گل بخوریم. در مجموع جوانانی در اختیار داریم که در آینده بیشتر از آنها خواهید شنید.

2636