پرداخت مابه‌التفاوت پاداش مدال‌آوران هانگژو تا فردا

پرداخت مابه‌التفاوت پاداش مدال‌آوران هانگژو تا فردا

پایگاه خبری فوتبالی- با تایید کمیته ملی المپیک، دستور پرداخت مابه‌التفاوت پاداش مدال‌آوران رشته‌های دو نفره بازی‌های آسیایی به بخش مالی ارسال شده و ظرف امروز و فردا حساب مالی مدال‌آوران این رشته‌ها شارژ خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، کاروان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو درحالی در رشته‌های دونفره موفق به کسب ۵ مدال شد که پرداخت نشدن پاداش کامل به مدال‌آوران رشته‌های دونفره، باعث نارضایتی ورزشکاران این رشته‌ها شد.

تیراندازی، تنیس روی میز و قایقرانی رشته‌های دونفره حاضر در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ بودند که توانستند یک مدال نقره و ۴ برنز برای ایران کسب کنند.

در روئینگ دونفره زنان، مهسا جاور و زینب نوروزی به مدال نقره رسیدند. در کانو دونفره عادل مجللی و کیا اسکندان و در کایاک دونفره، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی برنزی شدند.

در رشته تنیس روی میز نیز نوشاد و نیما عالمیان مدال برنز کسب کردند و هانیه رستمیان و امیر جوهری هم در تپانچه بادی میکس صاحب مدال برنز شدند.

درحالی که طبق مصوبه مبلغ پاداش پای سکو برای مدال‌آوران طلا، نقره و برنز در بازی‌های آسیایی به ترتیب ۱۵ هزار، ۶ هزار و ۳ هزار دلار بود اما برای مدال‌آوران رشته‌های دو نفره معادل ریالی نصف این پاداش پرداخت شد تا اعتراض مدال‌آوران این رشته‌ها را به دنبال داشته باشد.

این اعتراض در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت در نشست ۲۲ آبان ماه با تصمیم اعضای هیئت اجرایی مقرر شد که پاداش مدال‌آوری در تیم‌های دو نفره کامل محاسبه و پرداخت شود.

متعاقب این تصمیم سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در آخرین روزهای آذرماه اعلام کرد مابه‌التفاوت پاداش‌های مذکور از هفته اول دی‌ماه واریز خواهد شد. به گفته یک منبع موثق دستور پرداخت این پاداش‌ها به بخش مالی کمیته ملی المپیک ارسال شده و ظرف امروز و فردا حساب مالی مدال‌آوران رشته‌های دونفره با واریز مابقی‌پاداش‌ها شارژ خواهد شد.

7474