خدمت سربازی در انتظار دو ستاره پرسپولیس/ تکرار ماجرای یزدانی - مرادمند برای تیم یحیی

خدمت سربازی در انتظار دو ستاره پرسپولیس/ تکرار ماجرای یزدانی - مرادمند برای تیم یحیی

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد سرلک و محمد عمری باید به زودی خود را برای خدمت سربازی آماده کنند.

به گزارش فوتبالی، حتما ماجرای سرباز شدن محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی را به خاطر می‌آورید. در حالی که استقلال مجیدی در لیگ بیست و یکم برای قهرمانی می‌جنگید و امتیازها را یکی یکی درو می‌کرد، ناگهان خبر سرباز شدن دو مدافع اصلی تیم حسابی هواداران استقلال را شوکه کرد و کادر فنی آبی‌پوشان را به نگرانی انداخت. اما فرهاد مجیدی توانست در آن مقطع به خوبی تیمش را جمع و جور کند و جای خالی این دو بازیکن در خط دفاع 3 نفره تیم مجیدی چندان به چشم نیامد تا استقلال قاطعانه قهرمان لیگ شود.

هم اکنون باشگاه پرسپولیس با شرایط مشابه آن روزهای استقلال رو به رو شده و موعد سربازی دو بازیکن اصلی این تیم، یعنی میلاد سرلک و محمد عمری فرا رسیده است.

مجری برنامه فوتبال برتر هم در شب گذشته این خبر را تایید کرد و پیشنهاد داد برای جلوگیری از افت ستاره‌ها و دوری آن‌ها از شرایط آرمانی، سازمان نظام وظیفه به راه حل دومی بیندیشد و به جای انتقال بازیکنان مشهور به تیم‌های نظامی، مبلغی از قرارداد آنان به سازمان وظیفه عمومی پرداخت شود.

یزدانی و مرادمند در لیگ دو فصل قبل مجبور شدند برای گذراندن دوره سربازی راهی ملوان شوند که جزو تیم‌های نظامی به شمار می‌رود. در صورتی که سرلک و عمری هم تحت هیچ شرایطی معاف نشوند، به ناچار پرسپولیس را ترک و پیراهن یکی از تیم‌های نظامی را بر تن خواهند کرد.

7474