باخت الاتحاد مقابل تیم رده پانزدهمی در حضور بنزما

باخت الاتحاد مقابل تیم رده پانزدهمی در حضور بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، الاتحاد عربستان و الرائد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الرائد موفق شد با نتیجه سه بر یک الاتحاد عربستان را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی ، اوضاع در این فصل برای الاتحاد عربستان اصلا خوب پیش نرفته است. آن ها در فصل گذشته قهرمان رقابت های لیگ حرفه ای عربستان شدند اما در این فصل شرایط به شکلی پیش رفته است که الاتحادی ها اکنون در رده ششم جدول لیگ حرفه ای عربستان هستند. آن ها مقابل الرائد عربستان باختند. الرائد تیمی است که با پیروزی مقابل الاتحاد عربستان به رده پانزدهم جدول صعود کرده است. این تیم در تلاش است تا خودش را در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی حفظ کند.

در این بازی کریم بنزما 75 دقیقه درون میدان حاضر بود اما نتوانست کار خاصی را انجام بدهد. رومارینیو تک گل الاتحادی ها را در این بازی به ثمر رساند. الاتحاد عربستان به طور کامل از کورس قهرمانی در این فصل از رقابت ها خارج شده است و این تیم باید به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد. کمتر کسی فکرش را می کرد با وجود کریم بنزما اوضاع الاتحاد عربستان به این شکل باشد.

تماشای تک گل الاتحاد به الرائد

1470