گری نویل استون ویلا را در حد لیگ قهرمانان اروپا نمی بیند!

گری نویل استون ویلا را در حد لیگ قهرمانان اروپا نمی بیند!

پایگاه خبری فوتبالی- گری نویل معتقد است استون ویلا برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا به یک معجزه نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی ، استون ویلا در این فصل در لیگ برتر شگفتی ساز بوده است، اما تیم اونای امری با تساوی ۱-۱ مقابل شفیلد یونایتد در روز جمعه، شانس صعود به صدر جدول را از دست داد. نویل در صحبت‌های بعد از بازی پیش‌بینی کرد که تیم اونای امری در نیم‌فصل دوم شرایط سخت‌ تری خواهد داشت و باید بسیار  تلاش کند تا در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد.

نویل گفت: "آنها باید دقیق تر و باهوش تر باشند و کارهای متفاوتی انجام دهند. آنها در بازی مقابل شفیلدیونایتد به اندازه کافی خوب نبودند و امتیاز حساسی را از دست دادند. داگلاس لوئیز در یک صحنه توپ را در عجیب از دست  داد و من برای این موقعیت از دست رفته فریاد زدم. من فکر می کردم از دست دادن چنین موقعیتی برای یک تیم مدعی کمی ابتدایی است. گاهی اوقات شما فقط به انگیزه ای نیاز دارید که کمی متفاوت باشد و بازیکنان را رو به جلو هدایت کند که در حال حاضر استون ویلا آن را ندارد. آنها بازیکنان بزرگی دارند که من بارها به آنها اشاره کردم، اما باید بتوانند کمی متفاوت تر و باهوش تر باشند. در برابر تیمی که واقعاً سفت و سخت و دفاعی بود، این سبک از بازی مناسب نبود."

نویل در ادامه افزود: "فکر می‌کنم آنها تیم واقعا خوبی هستند، فکر می‌کنم آنها بسیار با برنامه هستند.  اگر قرار است پنجم شوند، باز هم این نتیجه باورنکردنی خواهد بود. اگر بالاتر از آن اتفاق بیوفتد این یک معجزه مطلق است. من فکر می کنم آنها دچار افت خواهند شد و ما شاهد مبارزه آنها برای لیگ اروپا خواهیم بود." 

استون ویلا شروع فوق العاده ای در فصل داشته است و در حال حاضر با ۳۹ امتیاز با آرسنال در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

۱۰۰۹