استیون جرارد به دنبال تقویت الاتفاق در ژانویه

استیون جرارد به دنبال تقویت الاتفاق در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی انگلیسی الاتفاق عربستان به دنبال تقویت این تیم است.

به گزارش فوتبالی ، استیون جرارد می گوید که الاتفاق باید در پنجره نقل و انتقالات ژانویه تقویت شود و این اتفاق پس از آن رخ داد که روند بدون برد الاتفاق به هشت بازی رسید. جرارد، سرمربی الاتفاق می‌گوید که باشگاه باید نشان دهد که اهداف بزرگی دارد و با وجود جذب جردن هندرسون، جورجینیو وینالدوم، موسی دمبله و دمارای گری در تابستان، ماه آینده بازیکنان بیشتری را به خدمت بگیرد.

 جرارد پس از شکست مقابل النصر در لیگ عربستان گفت: "ما باید در این پنجره و همچنین در پنجره تابستانی نشان دهیم که منظور ما حضور قدرتمند در رقابت های گوناگون است و می‌خواهیم در صدر لیگ باشیم و نه در جایی که در حال حاضر هستیم. این یک تصمیم جمعی است و هم بازیکنان و هم مدیران باید گام مهمی برای تیم بردارند و در زمان مناسب این اتفاق رخ دهد و امیدواریم بتوانیم تغییرات قابل توجهی در تیم ایجاد کنیم. در پایان ژانویه شما یک تیم متفاوت، قوی تر  خواهید دید. ما قبلاً جلسات مهمی در الاتفاق از نظر تغییرات در نیم فصل داشته‌ایم. به طور خلاصه پیامی که شنیده‌ایم این است که باید یک تیم تهاجمی و بی رحم باشیم و باید تغییرات زیادی ایجاد کنیم تا این تیم قدرتمند تر شود."

 شکست ۳-۱ الاتفاق مقابل النصر در روز جمعه به این معنی است که آنها در رده هشتم جدول قرار دارند و به دنبال اولین برد خود از ماه اکتبر هستند.

۱۰۰۹