چهره غیرمنتظره ترکیب منچستریونایتد مقابل وستهام؛ مدافع 20 ساله با شماره 53!

چهره غیرمنتظره ترکیب منچستریونایتد مقابل وستهام؛ مدافع 20 ساله با شماره 53!

پایگاه خبری فوتبالی - ویلی کامبوالا در ترکیب اریک تن هاگ در بازی مقابل وستهام قرار گرفت اما چه چیزهایی از این پدیده فرانسوی می دانیم؟

به گزارش فوتبالی، بعد از ان که کامبوالا در بازی لیورپول و منچستریونایتد روی نیمکت نشست، این بازیکن در ترکیب تن هاگ مقابل وستهام فیکس شد اما این مداع جوان از کجا آمده که به واسطه بحران مصدومیت ها در خط دفاعی یونایتد، به ترکیب شیاطین سرخ رسیده است؟ 

کامبوالا 19 ساله در سال 2020 از باشگاه دسته دومی سوشو در فرانسه به یونایتد ملحق شد و شیاطین سرخ برای خریدنش 3.5 میلیون پوند پرداختند. این مدافع میانی  بارها در تمرینات تیم بزرگسالان یونایتد شرکت کرده بود و هفته گذشته نیز روی نیمکت شیاطین سرخ نشسته بود.

کامبوالا تجربه کاپیتانی تیم زیر 17 سال فرانسه را در سن 16 سالگی دارد. این بازیکن می تواند برای تیم ملی کنگو نیز بازی کند.  این مدافع در این فصل پانزده بازی در رده های پایه برای یونایتد داشته است که شش تا از بازیهایش در لیگ توسعه حرفه ای بوده است و شش بازی نیز در چمپیونزلیگ جوانان بوده است. 

 این مدافع سه بازی نیز در جام EFL  در این فصل داشته است. کامبوالا هنوز گلی نزده اما در این فصل سه کارت زرد گرفته است. او در آکادمی منچستریونایتد چهره شناخته شده ای بود  و حالا باید دید که چه آینده ای پیش رویش است.

4125