نادری این هفته نیمکت‌نشین‌ جوان تبریزی نیست

نادری این هفته نیمکت‌نشین‌ جوان تبریزی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - محمد نادری این هفته به احتمال زیاد به ترکیب تراکتور باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، محمد نادری بازیکنی است که ابتدای فصل با دردسرهای زیادی در نهایت توانست مجوز حضور در تراکتور را پیدا کند و یکی از خریدهایی بود که هواداران این تیم را هم بسیار خوشحال کرد و آن‌ها بابت جذب این مدافع چپ اسقبال خوبی داشتند.

با این وجود شرایط در دو مقطع برای نادری با مصدومیت سخت شد. در حالی که این بازیکن در ترکیب ثابت پاکو خمز حضور داشت، در بازی با پرسپولیس با مصدومیت مواجه شد تا مصاف با الشارجه را از دست بدهد و همین مصدومیت کافی بود تا پاکو با تست کردن سعید کریم‌آذر جوان در پست مدافع چپ بازی وی‌ را بپسندد.

در ادامه مدافع سابق سرخابی‌ها دوباره جای خود را در ترکیب تیمش پیدا کرد ولی باز هم مصدومیت باعث شد تا نادری چند بازی دور از میادین باشد و پس از رفع مصدویت خود هم پاکو به کریم‌آذر جوان بازی داده و مدافع سرشناس خود را نیمکت‌نشین کرده است.

با این حال محمد نادری که در تمرینات هم آماده نشان می‌دهد، این هفته با توجه به چهارکارته شدن جوان تبریزی و محرومیت وی به احتمال بسیار زیاد به ترکیب ابتدایی سرمربی اسپانیایی باز خواهد گشت و باید دید دوباره با عملکرد خوب خود خواهد توانست جایگاه ثابت خود را در آستانه اتمام نیم فصل اول پس بگیرد یا نه.

1997