مدافع برزیلی، جدیدترین گزینه برای رئال مادرید

مدافع برزیلی، جدیدترین گزینه برای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در حال جستجو برای خرید مدافع میانی در نقل و انتقالات زمستانی است.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت های شدید ادر میلیتائو و داوید آلابا باعث شده تا رئال مادرید با مشکل کمبود مدافع میانی مواجه شود. در حال حاضر ناچو فرناندز و آنتونیو رودیگر تنها مدافعان میانی رئال مادرید هستند و آنچلوتی از مدیران رئال خواسته تا به دنبال خرید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشند.

حالا آس از یکی از گزینه های جدید رئال مادرید رونمایی کرده است : روبرت رنان مدافع میانی چپ پا و 20 ساله باشگاه زنیت. این بازیکن برزیلی نظر استعدادیاب های رئال مادرید را جلب کرده و قیمتش هم بالا نیست. گفته می شود که رئال مادرید در نظر دارد که رنان را به صورت قرضی با بند خرید در تابستان آینده به خدمت بگیرد. 

رئال مادرید در سالهای اخیر نشان داده که خرید بازیکنان جوان با قیمت های معقول را به خرید بازیکنان گرانقیمت ترجیح می دهد و حالا رنان می تواند جدیدترین سرمایه گذاری رئال مادرید باشد. 

البته این مدافع برزیلی تنها گزینه رئال مادرید نیست. بازگشت رافائل واران مدافع فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید می تواند یکی از گزینه ها باشد. از سویی این احتمال وجود دارد که رئالی ها تصمیم بگیرند که رافا مارین، مدافع قرضی تیمشان در آلاوز را برگردانند.

4125