اعلام سه رای انضباطی

اعلام سه رای انضباطی

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیمهای فوتبال و فوتسال صادر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، حسب گزارش مقامات رسمی مسابقه بین تیم های سن ایچ ساوه و شهرداری ساوه از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال که روز گذشته برگزار شد، از سوی وحید احسانی، اکبر احمدی(تدارکات) و ناصر بابایی، مربی تیم شهرداری ساوه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقامات رسمی رخ داد که در خور صدور دستور موقت است.

لذا به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبردگان از همراهی تیم مربوطه و حضور در کلیه سالن های ورزشی مربوط به دیدارهای خود محروم است.

نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کنند.

رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون می باشد.

*حسب گزارش مقامات رسمی مسابقه تیم های کیان سام بابل و فولاد نوین اهواز از سری رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال که از 29 آذرماه که قرار بود در شهر ساری برگزار شود، تخلفاتی از سوی سید ذوالفقار شریفی،منتسب به تیم کیان سام بابل منعکس شد.

از آنجائیکه تخلفات حادث شده( رفتار غیرورزشی و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه) در خور صدور قرار دستور موقت است به استناد ماده 100 مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبرده از حضور در تمامی ورزشگاه های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم بوده و لازم است دفاعیات خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

*دیدار تیم های مس کرمان و پارس جنوبی جم برگزار و از سوی امید روانخواه، سرمربی تیم پاس جنوبی جم تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین عباس شاه آبادی،مربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور)  به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

1999