ماجرای درگیری دو بازیکن تیم امید نفت مسجدسلیمان و تراکتور

ماجرای درگیری دو بازیکن تیم امید نفت مسجدسلیمان و تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال امید نفت مسجدسلیمان توضیحاتی در خصوص درگیری بازیکنان در بازی مقابل تراکتور داد.

به گزارش فوتبالی، ولی اسدی درباره درگیری بین بازیکنان این تیم و تراکتور در جریان هفته دوازدهم لیگ امید کشور که پنج‌شنبه ۳۰ آذرماه در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط بهتری که نسبت به تیم تراکتور داشتیم موفق شدیم با نتیجه یک بر صفر برنده شویم، ولی آنچه برای من کاملاً مشهود بود، نوع رفتار کادر فنی حریف نسبت به کادر فنی تیم ما بود و از همان دقایق ابتدایی بازی نسبت به خودم و تیمم اقدام به فحاشی کردند. متأسفانه از الفاظ و کلماتی استفاده می‌کردند که اصلاً درست نبود.

وی ادامه داد: متأسفانه در طول بازی نیز دائما بازیکنان ما مورد فحاشی قرار می‌گرفتند که ما این را پذیرفتیم و با خود می‌گفتیم چنین مواردی در ورزشگاه‌ها وجود دارد؛ اما بعد از اینکه نیمه نخست به پایان رسید و ما در همین نیمه یک گل به ثمر رسانده بودیم و قصد رفتن به سمت رختکن را داشتیم، برخی از نیمکت‌نشینان حریف نمی‌دانم به چه دلیلی با تیم ما درگیر شدند که در همین حین نیز هواداران حریف وارد این جریان شدند و زد و خوردی به وجود آمد

سرمربی تیم فوتبال امید نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: واقعا تعجب کردم وقتی هنوز بازی تمام نشده چه اتفاقی رخ داده است که این گونه درگیری ایجاد کردند. اگر با داور مشکل داشتند که حرف دیگری است اما این که هیچ صحنه‌ای در نیمه نخست رخ نداد ولی بعد به سمت تیم ما حمله کردند، کار درستی نبود. متاسفانه در همین درگیری بینی و دست دو بازیکن ما شکست و ما با همین شرایط وارد رختکن شدیم. در ادامه نیز ناظر بازی تضمین کرد که در ادامه اتفاقی رخ نخواهد داد و بازی در نیمه دوم با تاخیر شروع شد

وی با اشاره به اتفاقاتی که در نیمه دوم رخ داد، گفت: متأسفانه بازی یکطرفه به سود حریف در جریان بود زیرا بین دو نیمه داور را تهدید کرده بودند و داور در صورت بازیکن ما نگاه می‌کرد و می‌گفت جو را نگاه کنید و خودتان فوتبالیست هستید و می‌بینید شرایط به چه صورتی است. به هر حال هر اتفاقی در این نیمه افتاد، تراکتور نتوانست به ما گل بزند و ما برنده شدیم.

اسدی افزود: متأسفانه در پایان بازی نیز فحاشی‌ها ادامه داشت و تیم ما با اسکورت نیروی انتظامی به رختکن رفت. اگر نیروی انتظامی در ورزشگاه نبود اتفاقات بدتری برای ما رقم می‌خورد. نمی‌دانم مسئولان باشگاه تراکتور چگونه نتوانستند این شرایط را مدیریت کنند. فصل گذشته مدیرعامل این باشگاه وقتی تیم شان در لیگ برتر قرار بود در مسجدسلیمان بازی کند، عنوان می‌کرد که در این شهر بازی نمی‌کنیم زیرا امنیت نداریم، آن هم در حالی که هیچ اتفاقی در مسجدسلیمان برای آنها نیفتاد. به هر حال ما انتظار داشتیم باشگاه تراکتور امنیت را در ورزشگاه برای تیم ما فراهم کند زیرا واقعا در این ورزشگاه امنیت نداشتیم.

وی تأکید کرد: مدیرعامل مسجدسلیمانی تراکتور فصل گذشته می گفت که در مسجدسلیمان برای بازی امنیت نیست و اگر مسجدسلیمان خوب نبود واقعاً ورزشگاه تبریز به معنای واقعی جهنم بود. معتقدم تمام اتفاقاتی که در این دیدار رخ داد سازمان‌دهی شده بود. متأسفانه با توجه به اینکه از چنین لیگ‌هایی فیلمبرداری صورت نمی‌گیرد و بازی‌ها با یک ناظر آن هم ناظر داوری برگزار می‌شود، شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.

1999