سرمربی سابق منچستریونایتد در آستانه هدایت بشیکتاش ترکیه

سرمربی سابق منچستریونایتد در آستانه هدایت بشیکتاش ترکیه

پایگاه خبری فوتبالی- اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد در آستانه هدایت بشیکتاش ترکیه است.

به گزارش فوتبالی ، بنا به گزارش ان تی وی اسپور، انتظار می رود مربی نروژی قراردادی به مدت یک سال و نیم با تیم شهر استانبول امضا کند. سولسشر پس از اخراج ریزا کالیمبای که کمی بیش از یک ماه و در مجموع تنها ۷ بازی هدایت این تیم را برعهده داشت، مدتی است با باشگاه ترکیه ای مذاکره کرده است.

سولسشر از زمانی که منچستریونایتد را در نوامبر ۲۰۲۱ ترک کرد، از دنیای سرمربیگری خارج شده است. سرمربی سابق تیم های مولده و کاردیف سیتی بیش از دو سال و نیم هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشت و ۱۴۹ بازی را در تمام رقابت ها روی نیمکت این تیم نشست تا اینکه پس از شکست ۴-۱ مقابل واتفورد از کار اخراج شد.

سولسشر سومین سرمربی این فصل بشیکتاش خواهد بود. این باشگاه سنول گونش را در اکتبر پس از یک سال سرمربیگری اخراج کرد و بوراک ییلماز را به طور موقت تا زمانی که کالیمبای به تیم آمد، به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد. بشیکتاش اکنون در رده پنجم سوپر لیگ ترکیه قرار دارد و ۱۷ امتیاز کمتر از فنرباغچه و گالاتاسرای دارد.

هنوز مشخص نیست که انتصاب سولسشر تا زمان دیدار بشیکتاش مقابل هاتای اسپور در سوپر لیگ در روز دوشنبه تایید شود یا پس از آن این اتفاق خواهد افتاد.

۱۰۰۹