ستاره جنجالی فوتبال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را غیر قابل مقایسه خواند

ستاره جنجالی فوتبال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را غیر قابل مقایسه خواند

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره جنجالی سابق تیم ملی ایتالیا اظهار نظر جالبی در مورد مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو انجام داد.

به گزارش فوتبالی، ماریو بالوتلی ستاره سابق تیم های اینتر، منچسترسیتی ، میلان و تیم ملی فوتبال ایتالیا که در حال حاضر در لیگ ترکیه سال های پایانی فوتبال خود را سپری می کند به مقایسه دوباره دو ستاره فوتبال جهان پرداخت. ماریو بالوتلی در این باره گفت : "برای احترام به فوتبال، لطفا مسی را با شماره ۷ منچستریونایتد کریستیانو رونالدو مقایسه نکنید. اگر از نظر آماری صحبت کنیم آنها نزدیک به هم هستند، اما من به عنوان کسی که مقابل هر دوی آنها بازی کرده به شما میگویم که لیونل مسی فرازمینی است. هیچ‌ بازیکنی هرگز نمی تواند از او بهتر باشد. از نظر کیفیت فوتبال ، مسی از هر بازیکنی در حال حاضر برتر هست. من مطمئن هستم اگر از یک مدافع بپرسید که آنها ترجیح میدهند مقابل مسی بازی کنند یا رونالدو ، بدون شک بیشتر آنها میگویند رونالدو قطعا رونالدو. زیاد به آمار توجه نکنید در دوره پیشین هم پله بیشتر از دیگو مارادونا گل زد ، اما وقتی مارادونا توپ را لمس میکرد جادوی او در فوتبال کلاس دیگری بود."

ماریو بالوتلی در ادامه گفتگوی خود افزود: " اینتر باشگاه سابق من در حال حاضر ‌قطعا سومین باشگاه قدرتمند اروپایی بعد از رئال مادرید و منچسترسیتی است. یکی از آرزوهای من این هست که یک روز به عنوان سرمربی‌ به‌این تیم برگردم و دین خود را به هواداران باشگاه اینتر ادا کنم و دوباره بتوانم از نزدیک جو‌ ورزشگاه جوزپه مه آتزا را ببینم. اینتر همیشه در خاطرات خوب من به عنوان یک نقطه درخشان باقی خواهد ماند."

چند روز پیش گفته شد ماریو‌ بالوتلی برای حضور دوباره در فوتبال سری آ ایتالیا خود را به مدیران و مربی تیم ناپولی پیشنهاد کرده که البته به نظر می رسد این اتفاق یکی از همان مصاحبه های جنجالی و همیشگی و خاص این بازیکن پر حاشیه دنیای فوتبال بوده باشد.

۱۰۰۹