اولین تصاویر سوارز با پیراهن اینتر میامی؛ شماره او مشخص شد

اولین تصاویر سوارز با پیراهن اینتر میامی؛ شماره او مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - کار انتقال لوییس سوارز به اینتر میامی تمام شده است و دیگر می توان سوارز را مهاجم جدید تیم اینتر میامی به حساب آورد و به این ترتیب این بازیکن با لیونل مسی دوباره هم‌تیمی شده است.

به گزارش فوتبالی ، قرارداد لوییس سوارز با اینتر میامی یک ساله خواهد بود و از سوی دیگر این امکان در قرارداد سوارز وجود دارد که تا سال 2025 میلادی قراردادش را با اینتر میامی تمدید کند و در این باشگاه ماندگار شود.

به تازگی باشگاه اینتر میامی در صفحه های رسمی خود در شبکه های اجتماعی، تصاویر لوییس سوارز را با پیراهن تیم اینتر میامی منتشر کرده است. در واقع این عکس ها اولین تصاویر لوییس سوارز با پیراهن تیم جدیدش یعنی اینتر میامی هستند.

لوییس سوارز قرار است که پیراهن شماره 9 اینتر میامی را بر تن کند. این مهاجم اروگوئه ای در دوران حرفه ای خود بیشتر اوقات شماره 9 را پوشیده است و اکنون هم در اینتر میامی همین شماره را خواهد پوشید. در حقیقت شماره 9 یک شماره مرسوم برای بازیکن های مهاجم نوک است.

لوییس سوارز در حال حاضر 36 سال سن دارد. او چندی پیش گفته بود که بعد از بازی ها و شب ها درد شدیدی را تحمل می کند و باید دید که تا چه زمانی می تواند به بازی کردن ادامه بدهد.

1470